Hop til indhold

Hundepension på Djursland


Kaya & Mette
 Share

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Ups havde helt glemt den her tråd :stupid:

 

Mange tak for svarene!

 

Mine svigerforældre træder til den her gang. De har sågar lavet hundegård fordi "barnebarnet" kommer på ferie, så vi må hellere dukke op med hende :-D

 

Da Kaya ikke er vaccineret for kennelhoste, og ikke kan nå at blive det inden vi tage af sted, bliver det ikke en hundepension i denne omgang.

 

Ladyday - Tusind tak for tilbuddet! Er sikker på Kaya ville elske at blive passet hos jer :-) Så jo billederne fra da i passede golden i vinterferien - og det så bare super hyggeligt ud! Må jeg spørge dig hvis vi får problemer med pasning en anden gang? Det bliver helt sikkert aktuelt igen...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LadyDay

Godt at hun kan komme på ferie hos farmor og farfar. Det er meget sjovere end kennel.

Og hun er altid meget velkommen til at komme her og blive passet! Hun vil absolut blive knuse-elsket!

Yep, vi havde "vores" elskede Maddie på besøg i vinterferien. Vi er ellers terrier-fans, så det kom som en overraskelse at vores sjæle pludselig blev helt solgt til Golden Retriever. Men nu slipper vi skisme ikke for selv at skulle have en golden i fremtiden. Typisk at man lige skal falde for en race der fælder som bare pokker når man nu ellers foretrak praktiske, fældnings-fri terriere! :roll: Well, støvsugning er også en slags motion... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hej med jer.

 

Jeg har haft mine to hunde i pension, ude hos Egehøj Dyrepension! (Søg og du skal finde!) :-) Jeg har været MEGET glad for at de har været dér - mine hunde er VILDE med at komme der, og er trætte og afslappede når de kommer hjem, så jeg er ikke i tvivl om at de har haft det godt!!! ;-) (Og jeg er også ret hysterisk med hvor mine hunde skal passes - Man bliver jo lidt miljø-skadet, når man selv har arbejdet i en hundepension!) :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...