Hop til indhold

Hende den gumpetunge!!


potil
 Share

Recommended Posts

Torsdag morgen i sidste uge fik jeg en sær fornemmelse i maven og ganske rigtigt, hende den gumpetunge var kommet slemt galt afsted, hun kom meget tidligt hjem, men kom ikke op i lejligheden til mig :vedikke: til gengæld humpede hun frem og tilbage nedenfor mit vindue mens hun havde den der sorte tingest for det ene øre også vupti, så hoppede hun ind i en fremmed bil og var væk :megaked: oO( og mig som stod råbte efter hende :fornaermet:)

 

Så gik der rigtig mange timer igen - men så KOM HUN HJEM TIL MIG IGEN!! kom hende i møde i hopla-dans :banan::banan::banan:

- men hov, hun lugtede lidt mærkeligt og gik lidt gakket :hmm: der var noget galt altså og så fik jeg den der fornemmelse i maven igen og tænkte at nu forlader jeg aldrig nogensinde mer' hendes side :hjerte::hjerte::hjerte:

 

og siden torsdag har jeg holdt hende den gumpetunge i meget kort snor - hun skal ikke nogen steder mere uden mig! BASTA!! :bigsmile:

 

 

 

PS. Jeg er altså lidt mystificeret over hvor mit standsmæssige køretøj er henne :hmm:

 

for der er ingen tvivl om at det er sådan her jeg har det bedst med at blive transporteret ud til alle oplevelserne!! :vuf:

267289_10150264802614070_666729069_7148079_5825725_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Årh hr flips :hjerte: godt du kan passe på hende den gumpetunge når nu hun ikke selv kan :fyfy:

 

Godt, at have en trofast ven og endda en smuk en af slagsen :hjerte:

 

Han har bare været så bekymret den lille fyr, nu er han træt efter 4 km ensidig motion også skal han putte i kæmpesengen herude ved mine forældre :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...