Hop til indhold

Vi skal have en lillle dreng!


Gæst signe
 Share

Recommended Posts

Så blev vores lille nye familiemedlem fundet, og depositum er blevet betalt. Vi far ham hjem om 3 uger. Det er den dejligste lille samojede hund. Vi har købt den ved Kennel White Canis i årup på Fyn. De er virkelig flinke, og virker virkelig til at vide, hvad de har med at gøre. Hun har opdrættet samojeder i 10 år. Nu glæder vi os bare til at få ham hjem!

Link til indlæg
Del på andre sites

Der skal nok komme billeder. fik kun taget et par hurtige på min mobil, men jeg skal nok lægge et af dem ind når jeg finder ud af, hvordan jeg får dem fra mobilen over på computeren. Det er ikke min stærkeste side. vi glæder os utrolig meget til at få ham hjem, og er også spændte på at se, hvordan vores kat tager det!

Link til indlæg
Del på andre sites

og er også spændte på at se, hvordan vores kat tager det!

 

 

Monstro man kan træne en kat, ligesom man træner hunde når man skal have en lille baby :mrgreen: (med en dukke)

 

Jamen så venter vi spændt på at

 

DU FÅR GJORT NOGET VED DEN MOBIL

 

ikke at jeg kunne finde på at presse dig :engel::engel::engel::engel::engel::engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan ser den lille uldtot ud nu. Billedet er godt nok lidt rystet, men det er hvad der sker når man hælder for meget kaffe på mig.

Han blev 5 uger igår. Så der er kun 3 uger til vi får ham hjem.

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH]2174[/ATTACH]

 

Nøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøørj hvor er han sød :lun:

 

Men vi kan begynde jeres opdragelse med det samme.

 

Med en hanhund skal i have 1 ting i mente.........rissikoen for at han er igang med at overtage hus og hjem, er altså ikke ligeså slem som folk vil påstå.

Det var dagens lektion :blink:

 

 

Og siger folk i skal vende ham om på ryggen og holde ham der..........så skriv lige herinde inden i gør noget :blink:

 

Det var å dagens anden lektion!

 

3 uger? Jeres vente tid bliver ulidelig.

Men nu kan i jo gå ud og hvalpe shoppe sammen :blink: det er enmægtig god beskæftigelse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen. han skal hedde O'Malley. Det er kennelens M kuld, så de har alle fået navne med M, selvom der er et O foran i hans navn. Og vi har besluttet os for, at det navn får han lov til at beholde, han har jo vænnet sig til det navn.

Jeg har allerede købt en del legetøj. Det næste bliver mad og vandskål og en god og blød hundekurv. Min mand har jeg sat igang med at sætte hegn op i haven, så den lille vuf har noget plads at lege på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har forresten lige et spørgsmål. jeg skal have fat i en børste/kam til den lille vovse, mit spørgsmål er bare hvilken. jeg synes det er en jungle derude. Nogen herinde der kender en god model til samojedehunde?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...