Hop til indhold

Ny hundeskov ved Ebeltoft


Ulla H
 Share

Recommended Posts

Det var også på tide vi fik en her på djursland, desværre bor jeg i grenå :damn:

Men den ligger lige over for ebeltoft rideskole hvor jeg arbejder. Havde Teitur med derud forleden, og gik en tur i skoven, så godt indhegningerne men anede ikke det var en ny hundeskov, så blev i stedet trukket over stok og sten efter en hundeline af Teitur. Først da jeg kom hjem, opdagede jeg at det var en hundeskov :stupid: så kunne jeg jo bare have sluppet ham derind. Typisk.

 

Hestene ude på rideskolen har fået noget at glo på, de kan se lige over på hundeskoven og det går der meget tid med :-D

 

 

Men ja gid vi fik en her i Grenå.

 

Men det er godt der er kommet hundeskov i ebeltoft, der er nemlig en del problemer med løsgående hunde i skoven, og når vi rider derover med elevhold, får vi af og til en løs hund på nakken og nogle heste er bange for dem. Så nu kan folk lukke dem løs derinde i stedet, så kan vi ride ugeneret forbi.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis vejret arter sig, tager vi måske derud til åbningen på søndag omkring middag.

 

Er der mon andre herinde fra der vil med?

 

Det er først onsdag den åbnes officelt, hvis det er det du tænker på ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes de sagde i TV2 Østjylland at der var åbning søndag. Med hundekiks:-)

 

Ja jeg synes også det var mærkeligt at det var en onsdag, men i avisen står der onsdag den 29 kl 13. Men søndag ville da være mere normalt

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...