Gæst Mais og hunden Skrevet Februar 25, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2012 Mig og Bella har været på hundemarken på gåtur. Hold da op hvor det blæste! Bella syntes, at det var ernormt fedt, jeg syntes, at det var vildt irriterende Men vi havde en god tur, og jeg fik taget en masse billeder af havenissen. Bella slapper af lidt af på marken.. Bella i fuld fart - og med mudrede poter Bella - kongen af bjerget! (eller i dette tilfælde - kongen af a-springet ) Præmie til den der kan finde hoved og hale i dette billede Bella sniger sig ind på bolden, mens hun kæmper mod vinden.. Og hun klarede sig hele vejen hen til den Og så blev der lige løbet liiidt mere Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Og så lige de sidste billeder: Vi fik trænet en masse spring, og Bella var SÅ dygtig Og Bella var i himlen - alle de muldvarpeskud at grave i, og hun havde dem HELT for sig selv Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Æv, de blev lidt små :hmm: Nå, men hvis i klikker på dem bliver de større. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
MiniBillen Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Ih, hvor har I hygget :banan: Hvor er hun sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Bella Når du indsætter billeder i indlæg kan du dobbeltklikke på dem i editoren og så kan du vælge størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Skønne billeder :hjerte: al den pels som kan blafre i vinden. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Dejlige billeder af søde Bella! :hjerte: Man kan virkelig se at hun nyder det! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Bella Når du indsætter billeder i indlæg kan du dobbeltklikke på dem i editoren og så kan du vælge størrelse Editoren? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Dejlige billeder af søde Bella! :hjerte: Man kan virkelig se at hun nyder det! Jaa, hun elsker at løbe løs Normalt er hun jo altid i snor pga. hendes dårlige indkald (vi træner og træner, men det bliver bare ikke bedre *suk*), men hele pladsen er indhegnet, så her kan hun løbe ligeså tosset, hun vil Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
msici Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Hun ser ud til at hygge sig gevaldigt:lun: Kan godt lide billede hvor hun er en stor pelstot:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ditte91 Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Editoren? Kassedimsen, hvor man skriver et svar/en tråd. Fx hurtig svar Det er en editor. Jeg er arbejdsskadet, ord/udtryk som "editor" er hverdag i min uddannelse Nå, men altså. Hvis du bruger den der lille billedeikon til at oploade billederne med. Så når de kommer ind i svarkassen, så kan man dobbeltklikke på det enkelte billede, og så dukker der en lille pop-up frem, hvor du kan vælge billedets størrelse Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Hvor er hun bare skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
potil Besvaret Februar 25, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 25, 2012 Hvor er hun en sød lille en :lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mais og hunden Besvaret Februar 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Februar 26, 2012 Kassedimsen, hvor man skriver et svar/en tråd. Fx hurtig svar Det er en editor. Jeg er arbejdsskadet, ord/udtryk som "editor" er hverdag i min uddannelse Nå, men altså. Hvis du bruger den der lille billedeikon til at oploade billederne med. Så når de kommer ind i svarkassen, så kan man dobbeltklikke på det enkelte billede, og så dukker der en lille pop-up frem, hvor du kan vælge billedets størrelse Aarh okay, det må jeg lige prøve Og tak allesammen! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts