Hop til indhold

kennel - Flat coated retriever


Gæst Advantage
 Share

Recommended Posts

  • 2 months later...
  • 4 months later...
Gæst Humankind
Er der nogen herinde der kan andbefale en god avler/kennel der avler Flat coated retriever, gerne i jylland :D

 

Kan klart anbefale Whizzbang - http://www.whizzbang.dk

Har en han der fra nu, han er så rigtig i hovedet (mentalt) at det ikke er til at forstå. Meget fokuseret, rolig inde, knald på ude. Super skøn dreng med en kæmpe personlighed. Seævfølgelig skal du finde ud af hvad det er du kigge efter, men generelt set vil jeg sige, at Player (min hund) er den bedste all-round flat jeg nogensinde har haft! Ud over at være go' mentalt er han også rigtig smuk, men det er så for mig blot en bonus! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage
Er der nogen herinde der kan andbefale en god avler/kennel der avler Flat coated retriever, gerne i jylland :D

 

Kan klart anbefale Whizzbang - http://www.whizzbang.dk

Har en han der fra nu, han er så rigtig i hovedet (mentalt) at det ikke er til at forstå. Meget fokuseret, rolig inde, knald på ude. Super skøn dreng med en kæmpe personlighed. Seævfølgelig skal du finde ud af hvad det er du kigge efter, men generelt set vil jeg sige, at Player (min hund) er den bedste all-round flat jeg nogensinde har haft! Ud over at være go' mentalt er han også rigtig smuk, men det er så for mig blot en bonus! :D

 

Hej Rinnie

 

Tak for dit svar. det er noget tid siden jeg oprettede tråden og har i mellemtiden købt 2 stk (kuldbrødre) og sjovt nok er det faktisk ved Dorte, der har kennel Whizzbang, vi har købt dem. Det er nogle super dejlige hunde og vi er yders tildfreds.

jeg kan se at du også har en fra Starworkers, har du været tildfreds med at købe derfra. Den opdrætter kiggede jeg nemlig også på, men nu var det bare lige tildfældigvis Dorthe der havde hvalpe til salg da vi kiggede, og da vi var oppe at se dem, ja så endte vi med at tage 2 stk med hjem :D Det har vi aldrig fortrudt :D

 

Hvor er han foresten lækker ham Player, han minder faktisk en del om vores den ene i udseende. Det er det sidste billed af ham hvor han sidder ned, jeg tænker på :D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 13 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...