Hop til indhold

Doberfan træf - Ishøj strand 1. april 2012


FOX
 Share

Recommended Posts

Så nærmer tiden sig til Doberfans besøg :klap: og så er det endda også den første søndag imåneden, så der er Ishøj-træf kl. 11.00 på Ishøj strand. Vi mødes for enden af Skovvej på grusparkeringspladsen :5up: Skriv gerne om i deltager og om der er nogle frivillige kage-bagere imellem :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 140
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jaaaa, men gåturstræf er lidt sundere end kagetræf (seriøst, står der kage på bordet, så ejer min mave ingen stopknap! Det er faktisk ret klamt) :genert: Men ellers bliver det jo nok nødvendigt, hehe :)

 

Ellers kan du jo tage med på strandtur uden hund. Kan godt se det er rent sabotage for slankekuren - tillykke med det flotte vægttab i øvrigt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Mitter, Molly og jeg vil mega gerne med på strandtur, men det er min arbejds-week-end og jeg ved ikke i forvejen om jeg kan holde mig vågen.

Så måske kommer vi og måske ikke - men det frister meget at være sammen med Jer - og med Jeres dejlige hunde :-D

 

Charlie vil meget gerne have Molly med, hun er sjaw at lege med :banan:

 

FOX og P, tog de egentlig ikke nogle billeder ved sidste træf Charlie og jeg deltog i :hmm: Dem har vi da aldrig set? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

:lol: Garanteret.

 

Vi kan køre sammen, hvis det er? Hvis Halfdan kan overskue det.

 

jæs, perfekt det har jeg jo just tigget om. halfdan kan nok nogenlunde overskue det - i hvert fald bedre end verdens længste s-togstur. med mindre du mener køre sammen i s-tog? det kan vi også. men så går halfdan nok lidt grassat :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

jæs, perfekt det har jeg jo just tigget om. halfdan kan nok nogenlunde overskue det - i hvert fald bedre end verdens længste s-togstur. med mindre du mener køre sammen i s-tog? det kan vi også. men så går halfdan nok lidt grassat :lol:

 

Nej for guds skyld, vi skal da køre i bil og husk mig på at jeg skal finde noget kidd-musik jeg kan putte på usb, så vi kan høre det heeeele vejen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej for guds skyld, vi skal da køre i bil og husk mig på at jeg skal finde noget kidd-musik jeg kan putte på usb, så vi kan høre det heeeele vejen :mrgreen:

 

uuuhhhuuuhhhuuuh, sejt! vi kan lige aftale nærmere, når tiden nærmer sig, men jeg kommer bare ud til jer eller alternativt til nærmeste metrostation eller busstop, det finder vi bare ud af.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...