Hop til indhold

Doberfan træf - Ishøj strand 1. april 2012


FOX
 Share

Recommended Posts

  • Svar 140
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Joey-Salome

Jeg er nu næsten krampefri - juhu - så jeg glæder mig helt vildt til i morgen! :-D

Har ingen kage, og kun en lille termokande, hvor der vist ikke er til mere end to ... men jeg kan godt købe et eller andet i morgen formiddag, hvis der er noget, jeg skal tage med?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lagkage ja, men er super glad for at læse han kommer hjem! Vil det sige at han har det meget bedre og at de har fundet ud af hvad det er?

 

ja, de har vidst hvad det er næsten fra starten. det er en virusbetinget meningitis, betændelse i hjernehinden, og det er som udgangspunkt ufarligt. hvilken virus det er, ved de ikke endnu, måske finder de ikke ud af det, men uanset hvad, skal det sandsynligvis ikke behandles. med mindre det er syfilis eller herpes eller borelia, så det skal lige udelukkes :mrgreen: så det hedder bare smertestillende, og det kan han jo godt få med hjem - han har det en del bedre, og er ok normal i bevidstheden osv igen. men jeg skal nok lige være hjemme og passe ham de første par dage.

 

//off-topic-slut.

 

og så vil jeg altså SÅ gerne med til ishøj, næste gang der er træf!

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror normalt vi plejer at gå to timer.

 

Men du kan jo bare ringe til en af os, også komme :) .

 

Ok, tror bare jeg jeg er der omkring 12:30 så, hvis jeg må låne bilen (de gamle er ikke heeelt sikre, genialt ikk'?). Det bliver dejligt at komme ud et nyt sted med Møffe og tror også, at han bliver overlykkeligt :mrgreen:

 

Og så må han vente lidt med gåtur, hvis I allerede er der :-)

 

ja, de har vidst hvad det er næsten fra starten. det er en virusbetinget meningitis, betændelse i hjernehinden, og det er som udgangspunkt ufarligt. hvilken virus det er, ved de ikke endnu, måske finder de ikke ud af det, men uanset hvad, skal det sandsynligvis ikke behandles. med mindre det er syfilis eller herpes eller borelia, så det skal lige udelukkes :mrgreen: så det hedder bare smertestillende, og det kan han jo godt få med hjem - han har det en del bedre, og er ok normal i bevidstheden osv igen. men jeg skal nok lige være hjemme og passe ham de første par dage.

 

//off-topic-slut.

 

og så vil jeg altså SÅ gerne med til ishøj, næste gang der er træf!

 

Uf, godt det ikke er mig... Jeg har kendt en der døde grundet meningitis, så jeg panikker, hvis jeg hører det :genert: Men hans var så ret aggressivt, så det er jo nok næppe det samme...

 

God bedring med ham! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uf, godt det ikke er mig... Jeg har kendt en der døde grundet meningitis, så jeg panikker, hvis jeg hører det :genert: Men hans var så ret aggressivt, så det er jo nok næppe det samme...

 

God bedring med ham! :ae:

 

det er meningokok meningitis, den er bakteriel, smitsom og vanvittig aggressiv med 100% dødelighed uden hurtig behandling. så bortset fra at begge dele er betændelsestilstand i hjernehinden, har det heldigvis ikke noget tilfælles. jeg kender også en, der er død af meningitis, det er en virkelig uhyggelig sygdom.

 

men hav nu en dejlig strandtur allesammen, og hils doberfan mange gange fra mig og halfdan :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

det er meningokok meningitis, den er bakteriel, smitsom og vanvittig aggressiv med 100% dødelighed uden hurtig behandling. så bortset fra at begge dele er betændelsestilstand i hjernehinden, har det heldigvis ikke noget tilfælles. jeg kender også en, der er død af meningitis, det er en virkelig uhyggelig sygdom.

 

men hav nu en dejlig strandtur allesammen, og hils doberfan mange gange fra mig og halfdan :vinken:

 

Ok, det har jeg så ikke forstand på - ved bare, at der var fire tilfælde i den forbindelse af meningitis, det var så det kom op i medierne, for det ses ikke normalt (og det var så nok det, der gik galt - man var ikke forberedt på, at det var den type?).

 

Men godt, det ikke var den han havde!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Charlie fatter bjælde af, hvad hans mor dog laver oppe så horribelt tidligt på en søndag. Og han ser bare sur og søvnig ud, når jeg spørger, om vi ikke skal ud og morgentisse. Buster ruller rundt i sengen og pruster af glæde. :lun:

Og jeg håber, at Buddha tager kamera med, for hun har det fede udstyr og er så god til at tage billeder. Og jeg skal også nok have kamera med og tage mine sædvanlige fraklip :mrgreen:.

Vi ses om ikke så længe! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Halløj, jeg har lige snakket med Buddha - vi bliver lidt forsinkede, fordi de skulle nå i byggemarked først. Så vi kommer og indhenter jer eller finder jer undervejs. Bare hvis I undrer jer, så er vi på vej. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Så nåede vi da også kun lige at hilse på - der var ikke så mange tilbage, så Møffe fik lov at komme med ned og hilse, den eneste store hund var jo Luxen, så det var lige til at overskue :lun:

 

Møffe kom op i bilen, efter at have snuset lidt rundt, så han kunne få hvilet benet ovenpå at skulle hilse hilse hej, snuse snuse m.m. og gå lidt i klitter, sand, sten osv. Super lækkert terræn til muskeltræning :lol:

 

Buddha kom lidt efter med Motor og Voodoo. Selvfølgelig lige som jeg var ved at få Møffe op i bilen - og hvad skete? Møffe hørte samojede-gøen! 1-2-3, så sprang han og løb :shock: Fåååck... Men der skete heldigvis ikke noget, pyha. Han stoppede på halvvejen, hvor jeg så fik fat i ham. Kunne lige se han kom over og fik gang i noget leg - jotak, Møffe, det ben der, ikk'?

 

Og hvad kan man så lære af det, Rikke? Aldrig sætte hunden løs, selvom man mener, at det er 100% kontrolleret, når hunden står på en rampe... For det er det åbenbart ikke.

 

Fik taget lidt billeder, efter buddha var kommet. Ikke det bedste vejr, dog :genert:

 

IMG_1633.jpg

IMG_1569.jpg

IMG_1571.jpg

IMG_1590.jpg

IMG_1599.jpg

IMG_1603.jpg

IMG_1608.jpg

IMG_1614.jpg

IMG_1619.jpg

IMG_1622.jpg

IMG_1629.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...