Gæst mlnk Skrevet Marts 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 2, 2012 Hej alle hunde elskere :)Jeg har lidt svært ved at finde rundt herinde og synes det er nemmere på min Iphone, men der har jeg også stadig lidt problemer ;)Lidt om mig...Jeg er en ung kvinde på 24 år, jeg bor i Aalborg sammen med min kæreste Kim, jeg er desværre mellem job lige i øjeblikket, hvilket er ret dejligt, for så har jeg rigtig meget tid til at hygge med min nye hvalp Vores fælles nye hvalp hedder Idamalina, men bliver bare kaldt Ida. Hun er 10 uger gammel og virkelig over skøn, altså jeg kan flere gange hele dagen sidde og forelske mig helt på ny i hende. :hjerte::hjerte::hjerte: Hun er så yndig, fin og elskelig.Hun er en Yorkshire terrier.Har du/I nogle spørgsmål så skriv endeligt Jeg kunne rigtig godt tænke mig en hundeven til Ida her i Aalborg, gerne en der ikke er vild, da hun slet ikke kan med vilde hunde. Det oplevede vi nemlig i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Vil bare sige velkommen til:vinken: Syntes også det var lidt svært at finde rundt herinde i starten, men det kom lidt efter lidt:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mlnk Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Mange tak Ja lige nu sidder jeg og prøver at få et profil billede, men aner ikke hvordan jeg gør ..?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Mange tak Ja lige nu sidder jeg og prøver at få et profil billede, men aner ikke hvordan jeg gør ..?! Hvis det er det billede vi kan se over dit navn i venstre side, så er det under "skift avatar" mener jeg... Under indstillinger:hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 (rettet) slettet Redigeret Marts 2, 2012 af sunrise Kom til at poste det samme to gange Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Hej og velkommen til Glæder mig til, at se billeder af den lille Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mlnk Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Har lige en hund der vil lege Så er lidt længe om at svare... Jeg elsker glade legesyge hvalpe.. Kan stadig ikke finde ud af det med profil billedet Det er nok verdens mest besværlige side jeg har oplevet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mlnk Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Mange tak uh jeg prøver.. Virkelig jeg er ikke helt så god til det her hundeforum fidus.. Så det kommer så snart siden er enig med mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 indstillinger (den finder du oppe i toppen) kig ud i venstre side hvor der står rediger avatarbillede og så kan du uploade:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mlnk Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 nu har jeg fundet ud af det, er der billede på samt billeder i albums? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 nu har jeg fundet ud af det, er der billede på samt billeder i albums? Det er der:5up: Hvor er hun dog lille Men sød:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mlnk Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Hun er meget lille hun vejer 1130 gram Men hun er virkelig også meget sød Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst sunrise Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Hun er meget lille hun vejer 1130 gram Men hun er virkelig også meget sød Det er hun bestemt:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Beaglepack Besvaret Marts 2, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 2, 2012 Hej hej og velkommen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mlnk Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Mange tak jeg føler mig allerede meget hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
korvis Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 velkommen til! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Marts 3, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 3, 2012 Dejligt at du føler dig hjemme! Min moster har en Yorkshire terrier, og min kæreste er helt forelsket i ham Han mener bestemt vores næste skal være sådan en bette en... Jeg er dog ved at overbevise ham om at Dexter ville tro det var et pivedyr! Og et par stykker herinde har set video af hvordan Dexter behandler sine pivedyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts