Hop til indhold

Bær over med mig - men det er lidt forvirrende...


Gæst mlnk
 Share

Recommended Posts

Hej alle hunde elskere :)Jeg har lidt svært ved at finde rundt herinde og synes det er nemmere på min Iphone, men der har jeg også stadig lidt problemer ;)Lidt om mig...Jeg er en ung kvinde på 24 år, jeg bor i Aalborg sammen med min kæreste Kim, jeg er desværre mellem job lige i øjeblikket, hvilket er ret dejligt, for så har jeg rigtig meget tid til at hygge med min nye hvalp :) Vores fælles nye hvalp hedder Idamalina, men bliver bare kaldt Ida. Hun er 10 uger gammel og virkelig over skøn, altså jeg kan flere gange hele dagen sidde og forelske mig helt på ny i hende. :hjerte::hjerte::hjerte: Hun er så yndig, fin og elskelig.Hun er en Yorkshire terrier.Har du/I nogle spørgsmål så skriv endeligt :) Jeg kunne rigtig godt tænke mig en hundeven til Ida her i Aalborg, gerne en der ikke er vild, da hun slet ikke kan med vilde hunde. :) Det oplevede vi nemlig i dag :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst sunrise
Mange tak :-D

 

Ja lige nu sidder jeg og prøver at få et profil billede, men aner ikke hvordan jeg gør ..?!

 

Hvis det er det billede vi kan se over dit navn i venstre side, så er det under "skift avatar" mener jeg... Under indstillinger:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige en hund der vil lege :D Så er lidt længe om at svare... Jeg elsker glade legesyge hvalpe.. :)

 

Kan stadig ikke finde ud af det med profil billedet :D Det er nok verdens mest besværlige side jeg har oplevet :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at du føler dig hjemme!

 

Min moster har en Yorkshire terrier, og min kæreste er helt forelsket i ham :lol: Han mener bestemt vores næste skal være sådan en bette en... Jeg er dog ved at overbevise ham om at Dexter ville tro det var et pivedyr! Og et par stykker herinde har set video af hvordan Dexter behandler sine pivedyr :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...