Hop til indhold

PÅSKE TRÆF v. Århus


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst løven disel
Også tak herfra, jeg glæder mig til at se billeder fra dem der tog:) Jeg fik kun lidt på mobilen men er ikke så god til det der overføringsnoget..

 

Pigerne er meget trætte nu, snortkbobler nok til engang i aften:)

 

ja jeg takker også for en kanon tur det var så hyggeligt at møde ander med hunde og så var været jo kanont :)

disel sov også som en sten om natten så det var også en god tur for han :-D

strort tak til alle der kom og var med til at gøre tur sjov og hyggelig vi må gøre det igen og håbe at der så kommer nogle flere :-D

selv om det var en kanon tur det ville bare også være hyggeligt at møde flere her inde fra :bigsmile:

 

jeg skal nok få lagt de billeder ind jeg fik taget jeg skal bare lige finde ud af det og havde tid til det emma er stadig syg !

 

men tak for den kanon tur knus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

PB080229.jpg disel og viktor hilser på hinanden og disel vil lege.

PB080233.jpg disel vil hilse på lukylunas to dejlig hund og som altid ligger han op til leg :lol:

PB080234.jpg her ser man skønne viktor han er klar på at går en lang tur .....

PB080235.jpg disel har gang i et søg vi har nemlig midt godbider i græset hehe

PB080236.jpg så skal der leges lidt og viktor hjælper med at finde godter i græset

PB080237.jpg når man siger noget til disel så som sidt pænt fulde viktor trop for han fandt hurtigt udaf at så fik man jo godbider

PB080238.jpg

PB080239.jpg disel spæner rundt som en skoldet skid hehe

PB080230.jpg

PB080231.jpgluffe og tøserne hygger og nyder at tage en slapper efter den lange gå tur

PB080232.jpgdet gør viktor og disel også så længe det vare for der er kommet ny disel i disel så han er klar på at fise rundt igen mewn okay han blev også båret den halve tur hvor han sov hehe

 

jeg havde også nogle af luckyluna med hundende i træler på vej hjem af men de er desvære ikke kommet med så må prøve igen at overføre dem for dem skal i bare se det er et syn for guderne hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...