Hop til indhold

PÅSKE TRÆF v. Århus


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Jeg kommer hjem i påsken, og Pajko trænger til at gå en god tur med andre hunde (det gør jeg også). Så jeg vil hører om der er nogen som er friske på en gåtur i Fjølstrup Skov v. Beder, lidt syd for Århus..

 

Turen vil blive enten d. 5 april (skærtorsdag) eller d. 6 april (langfredag) alt efter hvad der er mest stemning for :mrgreen:

 

Det bliver en tur i snor (ingen flexilinier, tak), men hvis nogen har behov for at hundene skal være løse, kan man jo tage en tur på stranden enten før eller efter fællesturen :-D

 

Jeg vil gerne bage en kage og tage med til efter turen - og jeg håber der er en masse, som kunne tænke sig at være med til en hyggelig fælles-HF-tur :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ville gerne med hvis det var i Randers, er afhængig af rutebiler.

 

Jeg vil rigtig gerne gå en tur i Fjølstrup skov, men kan du ikke arrangere noget i Randers? Jeg kender overhovedet ikke noget til det område..

 

Vi skal efter al sandsynlighed alligevel til Århus den dag, hvis det bliver torsdag den 5/4, så hvis tidspunktet passer, så er vi klar :5up:

 

Hvis andre er friske på d. 5/4, så er det fint med mig.. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hundene må ikke længere være løs på stranden efter den 31 marts :( bare så i ved det.

 

Nej det må de godt nok ikke...men der er sørme ikke nogen der overholder den regel på fløjstrup strand. Her er besøgende vandt til heste, nudister , romantik i krattet og løse hunde selv i badesæsonen, hehe. Så i godt vejr kan stranden sådan en påske dag godt være godt fyldt op af ovenstående:)

 

Men som det gælder hele året, ens løse hund skal jo bare ikke genere nogen..

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det må de godt nok ikke...men der er sørme ikke nogen der overholder den regel på fløjstrup strand. Her er besøgende vandt til heste, nudister , romantik i krattet og løse hunde selv i badesæsonen, hehe. Så i godt vejr kan stranden sådan en påske dag godt være godt fyldt op af ovenstående:)

 

Men som det gælder hele året, ens løse hund skal jo bare ikke genere nogen..

 

hehe ja, det er en broget flok der benytter den strand. Dog tager alle pænt hensyn til hinanden. Et rigtigt dejligt sted at gå.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...
Gæst løven disel
Jeg kommer hjem i påsken, og Pajko trænger til at gå en god tur med andre hunde (det gør jeg også). Så jeg vil hører om der er nogen som er friske på en gåtur i Fjølstrup Skov v. Beder, lidt syd for Århus..

 

Turen vil blive enten d. 5 april (skærtorsdag) eller d. 6 april (langfredag) alt efter hvad der er mest stemning for :mrgreen:

 

Det bliver en tur i snor (ingen flexilinier, tak), men hvis nogen har behov for at hundene skal være løse, kan man jo tage en tur på stranden enten før eller efter fællesturen :-D

 

Jeg vil gerne bage en kage og tage med til efter turen - og jeg håber der er en masse, som kunne tænke sig at være med til en hyggelig fælles-HF-tur :mrgreen:

 

disel og jeg er også klar på en gå tur :) bare sig hvornår og hvor vi skal mødes

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi glæder os:) Er der nogen der skal med bus?

 

Så sig til, så kan jeg vejen ned til stedet vi skal mødes. Jeg håber dog Ida samler os op måske?

 

Her er kortet:

Krak.dk - Kort

 

Jeg har sat kortet fra Malling Kirke, så der må i selv finde til. Krka kan ikke finde ud af at der er en markvej man kan køre på når i kommer til ørnevænget, men der hvor der står slut på kortet skal I altså fortsætte af markvejen hvor der står et skilt med Mariendal. I skal så køre af denne markvej gennem et lille skovstykke og hen til den store skov og i ikke kan komme længere:) Stor p plads med borde og bænke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...