Ida_Asta Skrevet Marts 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2012 Jeg kommer hjem i påsken, og Pajko trænger til at gå en god tur med andre hunde (det gør jeg også). Så jeg vil hører om der er nogen som er friske på en gåtur i Fjølstrup Skov v. Beder, lidt syd for Århus.. Turen vil blive enten d. 5 april (skærtorsdag) eller d. 6 april (langfredag) alt efter hvad der er mest stemning for Det bliver en tur i snor (ingen flexilinier, tak), men hvis nogen har behov for at hundene skal være løse, kan man jo tage en tur på stranden enten før eller efter fællesturen Jeg vil gerne bage en kage og tage med til efter turen - og jeg håber der er en masse, som kunne tænke sig at være med til en hyggelig fælles-HF-tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 wow og endda her:), vi er selvfølgelig klar så! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 wow og endda her:), vi er selvfølgelig klar så! Ja, jeg synes det er sådan en god skov at gå i med mange hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Ville gerne med hvis det var i Randers, er afhængig af rutebiler. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Sitto Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Vi skal efter al sandsynlighed alligevel til Århus den dag, hvis det bliver torsdag den 5/4, så hvis tidspunktet passer, så er vi klar :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Ville gerne med hvis det var i Randers, er afhængig af rutebiler. Jeg vil rigtig gerne gå en tur i Fjølstrup skov, men kan du ikke arrangere noget i Randers? Jeg kender overhovedet ikke noget til det område.. Vi skal efter al sandsynlighed alligevel til Århus den dag, hvis det bliver torsdag den 5/4, så hvis tidspunktet passer, så er vi klar :5up: Hvis andre er friske på d. 5/4, så er det fint med mig.. :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Hvis vi har mulighed for det, så vil vi rigtigt gerne med alle 3 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Stella Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Hundene må ikke længere være løs på stranden efter den 31 marts bare så i ved det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Hvis vi har mulighed for det, så vil vi rigtigt gerne med alle 3 Lyder godt Hundene må ikke længere være løs på stranden efter den 31 marts bare så i ved det. Nåh okay... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Hundene må ikke længere være løs på stranden efter den 31 marts bare så i ved det. Nej det må de godt nok ikke...men der er sørme ikke nogen der overholder den regel på fløjstrup strand. Her er besøgende vandt til heste, nudister , romantik i krattet og løse hunde selv i badesæsonen, hehe. Så i godt vejr kan stranden sådan en påske dag godt være godt fyldt op af ovenstående:) Men som det gælder hele året, ens løse hund skal jo bare ikke genere nogen.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sammy Besvaret Marts 4, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2012 Nej det må de godt nok ikke...men der er sørme ikke nogen der overholder den regel på fløjstrup strand. Her er besøgende vandt til heste, nudister , romantik i krattet og løse hunde selv i badesæsonen, hehe. Så i godt vejr kan stranden sådan en påske dag godt være godt fyldt op af ovenstående:) Men som det gælder hele året, ens løse hund skal jo bare ikke genere nogen.. hehe ja, det er en broget flok der benytter den strand. Dog tager alle pænt hensyn til hinanden. Et rigtigt dejligt sted at gå. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Bliver denne tur stadig til noget? Er der planlagt et tidspunkt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret Marts 26, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Sikker på den bliver til noget:) Når påsken kommer tættere på sker der sikkert mere i tråden. Håber du vil med også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Marts 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Marts 26, 2012 Jeg satser meget på det bliver til noget! Jeg har glædet mig lige siden jeg oprettede tråden Hvilket tidspunkt passer jer andre? Jeg skal ikke noget, men har en times kørsel til Beder.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst stenshoej Besvaret Marts 27, 2012 Rapporter Share Besvaret Marts 27, 2012 øvøv. har arbejde begge dage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Nu er vi snart nået til torsdag, og jeg vil lige hører hvor mange jeg skal bage kage til, og hvad tid vi skal mødes?! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst løven disel Besvaret April 2, 2012 Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Jeg kommer hjem i påsken, og Pajko trænger til at gå en god tur med andre hunde (det gør jeg også). Så jeg vil hører om der er nogen som er friske på en gåtur i Fjølstrup Skov v. Beder, lidt syd for Århus.. Turen vil blive enten d. 5 april (skærtorsdag) eller d. 6 april (langfredag) alt efter hvad der er mest stemning for Det bliver en tur i snor (ingen flexilinier, tak), men hvis nogen har behov for at hundene skal være løse, kan man jo tage en tur på stranden enten før eller efter fællesturen Jeg vil gerne bage en kage og tage med til efter turen - og jeg håber der er en masse, som kunne tænke sig at være med til en hyggelig fælles-HF-tur disel og jeg er også klar på en gå tur bare sig hvornår og hvor vi skal mødes Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 disel og jeg er også klar på en gå tur bare sig hvornår og hvor vi skal mødes Jamen på torsdag, men tidspunkt ved jeg ikke helt endnu... Og jeg kan ikke helt forklare hvor, men det kan LuckyLuna helt sikkert... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hjortshøj Besvaret April 2, 2012 Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Hvad størrelse hunde har i? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret April 2, 2012 Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Vi kommer også gerne Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret April 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Hvad størrelse hunde har i? Det er en gåtur i snor, så størrelse burde ikke være et problem.. Pajko vejer 11kg, men hilser ikke på fremmede hunde... Men han nyder at gå ture med andre hunde, selvom der ikke er nærkontakt.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hjortshøj Besvaret April 2, 2012 Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Okay jeg har en lille chihuahua dreng nemlig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret April 2, 2012 Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 'jeg er ikke helt sikker på, at vi kommer, men melder lige tilbage lidt senere på ugen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 2, 2012 Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Vi glæder os:) Er der nogen der skal med bus? Så sig til, så kan jeg vejen ned til stedet vi skal mødes. Jeg håber dog Ida samler os op måske? Her er kortet: Krak.dk - Kort Jeg har sat kortet fra Malling Kirke, så der må i selv finde til. Krka kan ikke finde ud af at der er en markvej man kan køre på når i kommer til ørnevænget, men der hvor der står slut på kortet skal I altså fortsætte af markvejen hvor der står et skilt med Mariendal. I skal så køre af denne markvej gennem et lille skovstykke og hen til den store skov og i ikke kan komme længere:) Stor p plads med borde og bænke. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 2, 2012 Rapporter Share Besvaret April 2, 2012 Og tråden skal op og igang, kom så HF´ere, vi skal da i skoven:) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts