Hop til indhold

Vores næste hund Homer


fhk2507
 Share

Recommended Posts

Var det forresten ham, som var ene-hvalp i kuldet? Hvis ja, så ser det ikke ud til at det volder nogen problemer overhovedet. Han ser dejlig ud!

 

Ja det var han, men han har haft et andet kuld han har kunne lære af, så nej jeg ser og regner ikke med nogle problemer, Homer er fantastisk med andre hunde, læser dem faktisk rigtig godt, hvilke han kan gå over til og hvilke han skal holde sig fra. Der er også stor forskel på måden han leger med de forskellige hunde på.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 322
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Var til dyrlæge med Homer i onsdags, han har fået blærebetændelse, så han skal have medicin i 10 dage, han vejer nu 11 kg og stortrives. i går havde vi ham med i byen og gå rundt, det klarede han rigtig flot, selv om han ikke kunne forstå , at alle de mennesker ikke skulle snakke og kæle med ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

12 Uger, ja tiden flyver. Homer har det godt, medicinen virker på hans blærebetændelse. Det har også allerede hjulpet på hans tisse træning, så han ikke de sidste dage, har kommet til at tisse indendøres.

Han er en rigtig glad og ligefrem hvalp, ikke bange for noget og vil bare snakke og lege med alle mennesker og hunde. Vores søn og Homer er også blevet rigtig fine venner, Homer kan sagtens finde ud af han ikke er så gammel, så de vilde lege gemmer han til os og andre hunde.

 

IMG_0478.jpg

IMG_0385.jpg

IMG_0394.jpg

IMG_0400.jpg

IMG_0414.jpg

IMG_0444.jpg

IMG_0467.jpg

IMG_0472.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Nej HVor han er bare dejlig, og ser så sød ud :lun:.

Dumme mennesker, hvis det var mig og jeg så ham er det lige før jeg vil tage ham med hjem, hvis jeg måtte hehe! :D

Puuhhaa hvor er han bare dejlig synes også er ser rigtig flot ud :lun::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej HVor han er bare dejlig, og ser så sød ud :lun:.

Dumme mennesker, hvis det var mig og jeg så ham er det lige før jeg vil tage ham med hjem, hvis jeg måtte hehe! :D

Puuhhaa hvor er han bare dejlig synes også er ser rigtig flot ud :lun::hjerte:

 

Mange tak, han er også en super hund, lalleglad, kontakt søgende og gå på mod... ham er vi rigtig glade for.. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja og alting bliver jo nemmere jo ældre de bliver. Vores tæve har lige været igennem 2. løbetid og opfører sig ikke nær så hvalpet mere, hvilket vi egentlig sætter pris på :lol:

 

Ja det gør det nemlig, syndes bare på de små 5 uger vi har haft ham, at han har gennemgået en utrolig udvikling, ikke bare størrelses mæssig, men i hele hans måde at være på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...