Hop til indhold

Vores næste hund Homer


fhk2507
 Share

Recommended Posts

  • Svar 322
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...
Nå så er den lille homon bumpe ved at blive 6 mdr. han har rundet de 30 kg og trives rigtig godt, så alt i alt kan det ikke gå bedre.

 

[ATTACH=CONFIG]93211[/ATTACH] Homer ;-)

 

Æbler er blevet et yndlings legetøj når vi går tur.. [ATTACH=CONFIG]93212[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]93213[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]93214[/ATTACH] og et lille smil [ATTACH=CONFIG]93215[/ATTACH]

Vores Mambo leger også med æbler!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt, at se hele udviklingsforløbet af din hund. Nu når man selv stå med en 8 ugers hvalp om ganske kort tid. Man skal da nyde de få måneder de er små og søde, for der sker da godt nok noget udvikling!.... men så bliver de jo heldigvis store smukke og søde i stedet for .... håber at se mere fra Homer, for han er da en dejlig hund !

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst little-wagner

Waow det er da helt vild så hurtig han vokser :mrgreen:

Det kan godt være han vokser meget og det, men han har stadig Hvalpe face, hvilken jeg synes er sød:hjerte:

Han ser bare så kær ud :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt, at se hele udviklingsforløbet af din hund. Nu når man selv stå med en 8 ugers hvalp om ganske kort tid. Man skal da nyde de få måneder de er små og søde, for der sker da godt nok noget udvikling!.... men så bliver de jo heldigvis store smukke og søde i stedet for .... håber at se mere fra Homer, for han er da en dejlig hund !

 

 

Ja det går nemlig super stærkt, men også dejligt at se de vokser og udvikler sig, specielt når det går så godt som det gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Waow det er da helt vild så hurtig han vokser :mrgreen:

Det kan godt være han vokser meget og det, men han har stadig Hvalpe face, hvilken jeg synes er sød:hjerte:

Han ser bare så kær ud :rolleyes:

 

 

Tak tak, ja det kan være svært selv at se hvor meget han vokser, men når han så leger med "vennerne" så kan jeg jo godt se han er blevet stor, men ja der er stadig et hvalpe face på ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Den 1/9 flyttede vi, så nu har Homer og Silas båden en lille gård og have at lege i, de er begge to faldet så godt til, det rigtig dejligt.

Hormonene spiller godt nok Homer et pus for tiden, han er godt rundt på gulvet, pludselig reagerer han på lyde og ting som han ellers aldrig har lagt mærke til. Hørelsen kunne være bedre, men han kommer da stadig når jeg kalder på ham, han kan godt være lidt voldsom, så små hunde kan blive bange for ham, mens han med store hunde er meget underdanig og opfordre til leg. han leger også fantastisk med sine normale legevenner Plet, Lærke, Buller og Carma.

Han er også for det meste fokuseret på mig til træning, han gør hvad som helst for en pølse :blink:.

 

 

20120912_095510.jpg Homer hjælper til i haven..

 

 

20120914_101121.jpg Homer elsker kødben..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...