Hop til indhold

Skue i Brædstrup søndag den 11. marts


Recommended Posts

Det gør vi :5up:

 

:banan: Jeg skal nusse Martha...

:banan: Jeg skal nusse Martha...

:banan: Jeg skal nusse Martha...

:banan: Jeg skal nusse Martha...

 

Og jeg glæder mig i øvrigt også til at hilse på jer :klap:

 

Laila, hvornår skal du afsted fra Herning og hvornår satser du på at være hjemme?

 

Vi tager nok herfra omkring 8.30 - 9.00 og aner ikke hvornår vi kommer hjemad igen. Det kommer an på hvor langt kræet når og hvor lang tid vi skal på kaffevisit hos et par venner vi har i Brædstrup.

Link til indlæg
Del på andre sites

:banan: Jeg skal nusse Martha...

:banan: Jeg skal nusse Martha...

:banan: Jeg skal nusse Martha...

:banan: Jeg skal nusse Martha...

 

Og jeg glæder mig i øvrigt også til at hilse på jer :klap:

 

 

 

Vi tager nok herfra omkring 8.30 - 9.00 og aner ikke hvornår vi kommer hjemad igen. Det kommer an på hvor langt kræet når og hvor lang tid vi skal på kaffevisit hos et par venner vi har i Brædstrup.

 

Nå okay, er ellers i Herning fra lørdag-søndag, så ville ha spurgt om jeg ku få et lift, men vil ikke trænge mig på, når I skal på visit efterfølgende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal mega sent op - kan se vi er ca 30 min efter jer, så vi kommer nok ikke fra starten. Det kan Martha ikke rumme i sit hoved:mrgreen:. Men vi skal jo i samme ring, så vi kommer tide, så vi kan se jeres flotte entre!

 

Glæder mig også til hilse på jer - og ikke mindst Chinook:hjerte:. Måske vi kunne lade basserne hilse på hinanden, og se om han bliver vildt forelsket - hvis ikke så kunne en playdate være en god ide på et andet tidspunkt? Martha tager egentligt nærgående hanhunde med oprejst pande, hun snerer ikke ad dem, men flytter sig bare, hvis hun ikke gider dem. Hun vil dog helst byde op til leg.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...