Hop til indhold

Etien eller turen går til Tjekkiet


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Flotter fyr :lun:

 

- og sikke en kæææmpe pels

Skal jeg ikke lige hjælpe med at studse lidt i hovedet, så man bedre kan se øjnene :cool:

 

:evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhæ... det er slet ikke fordi bobo og ham er bongkammerater.. det er bare fordi bobo er en af de få han fatter, hvad siger, nu de taler samme sprog:cool:

 

Hvis jeg var sammen med en hel flok som snakker volapyk i et fremmed land, ville jeg også holde mig til den eneste, der er til at forstå;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Næhæ... det er slet ikke fordi bobo og ham er bongkammerater.. det er bare fordi bobo er en af de få han fatter, hvad siger, nu de taler samme sprog:cool:

 

Hvis jeg var sammen med en hel flok som snakker volapyk i et fremmed land, ville jeg også holde mig til den eneste, der er til at forstå;)

 

Alle hunde taler vel hundsk:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh, totalt confused... Lykkeliv: skal du have en løve?? Og efter hvilken tæve?? Kan gætte at ham her bliver hanhund til kuldet ;-) fortæl fortæl, er vildt nysgerrig ;-) og lyder helt vildt spændende :-D

Jep, det ser sådan ud :mrgreen:

 

Nej, ham her lægger ikke gener til. Jeg går efter en kendt og afprøvet kombination, skal ikke risikere noget :lol::oops:

 

http://www.hunde-forum.dk/lowchen/30980-graviditetstrad.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel

hvad så går det stadig godt i løve land med lille ny han ???

håber han får fler og fler venner i løve land som han falder til giv dem ALLE et kram fra mig og mys disel fra mig :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Du mener, han har ikke været så meget på åsen i Tjekkiet? :blink:

 

30 cm..kraftig... 14 mdr... Sådan en pels havde bobo også...Den forsvandt efterhånden som vi var på åsen, i skoven osv...
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...