Hop til indhold

Etien eller turen går til Tjekkiet


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Fredag morgen klokken halv fire..Kæft jeg er træt. Shakira har påstået hele natten at NUNUNUNUNU skal hun føde...

Men nogen må tage over, nu tager jeg til Tjekkiet efter Etien..

Dagen starter jo ganske glimrende med en hvalp der pisser på mig..SÅ er stilen jo ligesom lagt eller??

 

Får en glimrende plads i flyet..med kig direkte ned til jorden... eller skyerne da vi kom så langt op...

Denne gang tog jeg tid og det tager faktisk kun 10 sek fra flyet gasser op på startbanen og til at den slipper jorden..Vildt at så kort tid giver nok energi til at løfte sådan en bunke jern fra jorden :slem:

 

Nu sidder jeg ved gate a28 i KBH og venter på at blive lukket ud til flyet til Prag... Og glæder mig til at se det kræ i levende live.. og hans opdrætter selvfølgelig, som igår (adskillige gange adspurgt) opdagede hvad jeg mente med det blå eu pas.. Og nej Etien havde ikke noget pas.. Men det fik han så sent igår.. Og en chip.. Så nu skulle alt være "in ordnung".. :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Det bliver spændende med ny hund til kennelen! Han er vel nok flot.

 

God tur!

 

Fredag morgen klokken halv fire..Kæft jeg er træt. Shakira har påstået hele natten at NUNUNUNUNU skal hun føde...

Men nogen må tage over, nu tager jeg til Tjekkiet efter Etien..

Dagen starter jo ganske glimrende med en hvalp der pisser på mig..SÅ er stilen jo ligesom lagt eller??

 

Får en glimrende plads i flyet..med kig direkte ned til jorden... eller skyerne da vi kom så langt op...

Denne gang tog jeg tid og det tager faktisk kun 10 sek fra flyet gasser op på startbanen og til at den slipper jorden..Vildt at så kort tid giver nok energi til at løfte sådan en bunke jern fra jorden :slem:

 

Nu sidder jeg ved gate a28 i KBH og venter på at blive lukket ud til flyet til Prag... Og glæder mig til at se det kræ i levende live.. og hans opdrætter selvfølgelig, som igår (adskillige gange adspurgt) opdagede hvad jeg mente med det blå eu pas.. Og nej Etien havde ikke noget pas.. Men det fik han så sent igår.. Og en chip.. Så nu skulle alt være "in ordnung".. :x2:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så sidder jeg i lufthavnen i Tjekkiet..for hjemad gående.. heldigvis med hund selvom det var lige ved at glippe..

 

 

Men først lidt om turen herned...

Fra KBH var der tåget så vi sad på landningsbanen i kø med 6 maskiner foran os..SÅ nu nåede jeg at se at næsehjulet slipper jorden allerede når maskinen har kørt et par sekunder... Men ret kedeligt da vi selv skulle starte og jeg ikke fik set jorden forsvinde under mig... Kun tåge tåge og tåge...

 

 

I Prag havde jeg booket en bil og det lykkedes udlejer at spærre mit kreditkort..så stod jeg der med et ekstra kort jeg ikke anede om der var penge på samt 100 euro som man ikke kan bruge i Tjekkiet..

 

 

Jeg fandt ud til opdrætter som bor omkring 60 km udenfor Prag og vi var sammen hele dagen.. Hun havde bagt den lækreste kage og blev så glad over at jeg tog 2 stykker at hun gav mig 8 stykker med hjem...

 

Natten forløb fint bortset fra at jeg faldt i søvn kl 8 og selvfølgelig vågnede kl 11... og jeg glædede mig til kl 6..hvor der var morgenmad..det ved man da hvad er! troede jeg!!!! pasta med kødsauce og syltede bananer i sirup... føj for satan!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Så sidder jeg i lufthavnen i Tjekkiet..for hjemad gående.. heldigvis med hund selvom det var lige ved at glippe..

 

 

Men først lidt om turen herned...

Fra KBH var der tåget så vi sad på landningsbanen i kø med 6 maskiner foran os..SÅ nu nåede jeg at se at næsehjulet slipper jorden allerede når maskinen har kørt et par sekunder... Men ret kedeligt da vi selv skulle starte og jeg ikke fik set jorden forsvinde under mig... Kun tåge tåge og tåge...

 

 

I Prag havde jeg booket en bil og det lykkedes udlejer at spærre mit kreditkort..så stod jeg der med et ekstra kort jeg ikke anede om der var penge på samt 100 euro som man ikke kan bruge i Tjekkiet..

 

 

Jeg fandt ud til opdrætter som bor omkring 60 km udenfor Prag og vi var sammen hele dagen.. Hun havde bagt den lækreste kage og blev så glad over at jeg tog 2 stykker at hun gav mig 8 stykker med hjem...

 

Natten forløb fint bortset fra at jeg faldt i søvn kl 8 og selvfølgelig vågnede kl 11... og jeg glædede mig til kl 6..hvor der var morgenmad..det ved man da hvad er! troede jeg!!!! pasta med kødsauce og syltede bananer i sirup... føj for satan!!!

 

pyha!! :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så sidder jeg i lufthavnen i Tjekkiet..for hjemad gående.. heldigvis med hund selvom det var lige ved at glippe..

 

 

Men først lidt om turen herned...

Fra KBH var der tåget så vi sad på landningsbanen i kø med 6 maskiner foran os..SÅ nu nåede jeg at se at næsehjulet slipper jorden allerede når maskinen har kørt et par sekunder... Men ret kedeligt da vi selv skulle starte og jeg ikke fik set jorden forsvinde under mig... Kun tåge tåge og tåge...

 

 

I Prag havde jeg booket en bil og det lykkedes udlejer at spærre mit kreditkort..så stod jeg der med et ekstra kort jeg ikke anede om der var penge på samt 100 euro som man ikke kan bruge i Tjekkiet..

 

 

Jeg fandt ud til opdrætter som bor omkring 60 km udenfor Prag og vi var sammen hele dagen.. Hun havde bagt den lækreste kage og blev så glad over at jeg tog 2 stykker at hun gav mig 8 stykker med hjem...

 

Natten forløb fint bortset fra at jeg faldt i søvn kl 8 og selvfølgelig vågnede kl 11... og jeg glædede mig til kl 6..hvor der var morgenmad..det ved man da hvad er! troede jeg!!!! pasta med kødsauce og syltede bananer i sirup... føj for satan!!!

 

Jeg håber du er ankommet til nordjylland og I begge er hele og raske, er spændt på at se den lille Etien:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt

Godt at høre godt nyt. Håber at turen hjem forløb lettere end turen derned. Glæder os til at se billeder af premie-hannen! :slem:

 

Så sidder jeg i lufthavnen i Tjekkiet..for hjemad gående.. heldigvis med hund selvom det var lige ved at glippe..

Men først lidt om turen herned...

Fra KBH var der tåget så vi sad på landningsbanen i kø med 6 maskiner foran os..SÅ nu nåede jeg at se at næsehjulet slipper jorden allerede når maskinen har kørt et par sekunder... Men ret kedeligt da vi selv skulle starte og jeg ikke fik set jorden forsvinde under mig... Kun tåge tåge og tåge...

I Prag havde jeg booket en bil og det lykkedes udlejer at spærre mit kreditkort..så stod jeg der med et ekstra kort jeg ikke anede om der var penge på samt 100 euro som man ikke kan bruge i Tjekkiet..

Jeg fandt ud til opdrætter som bor omkring 60 km udenfor Prag og vi var sammen hele dagen.. Hun havde bagt den lækreste kage og blev så glad over at jeg tog 2 stykker at hun gav mig 8 stykker med hjem...

Natten forløb fint bortset fra at jeg faldt i søvn kl 8 og selvfølgelig vågnede kl 11... og jeg glædede mig til kl 6..hvor der var morgenmad..det ved man da hvad er! troede jeg!!!! pasta med kødsauce og syltede bananer i sirup... føj for satan!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja ting går ikke så hurtigt..så nu fortsætter jeg hvor jeg slap

 

Efter "morgenmaden" fik jeg proppet hund og ting i den lejede bil og kørte (stadig uden GPS) mod lufthavnen..

Bilen blev afleveret og så for jeg vild i lufthavnen..Hvordan kan det ske? inde i en terminal, når jeg kan krydse Tjekkiet og finde den rigtige by uden GPS? Og finde rundt i Prag og alligevel ved hvor hotellet er, emn opdager ikke der er en trappe til øverste etage hvor indcheckning er..virkelig underligt..

 

Jeg skulle flyve med Cimber Sterling..De snakker da dansk..eller nej..det var chezh air der stod for indtjekning.. og først var hunde for stor og tasken for lille..Så fik vi nedvejet hunden og så var tasken pludselig 5 cm for stor..Og ingen kunne tage stilling til om jeg kunne komme med..eller nærmere om hunden kunne...

Men endelig langt om længe fik jeg overtalt/truet dem til at kontakte cimber og lade mig snakke med dem... og så var der ingen problemer overhovedet... Han måtte veje 10 kg..og han vejede 9 incl taske... og computeren skulle slet ikke vejes med.. Bureaukrater

 

Rekjsen hjem gik fint og Ekki klarede det hele i stiv pote..Indtil vi nåede Ålborg og det stormede en halv orkan..Det var virkelig det mest underlige han nogensinde havde prøvet...

 

Jeg finder lige nogle billeder af kræet og smider herind

:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gulvtæppet

 

[ATTACH=CONFIG]79731[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]79732[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]79733[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]79734[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]79735[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]79736[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]79737[/ATTACH]

 

Hvilket dejlig gulvtæppe:hjerte: skønne farver, hvor gammel er han?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...