Hop til indhold

Graviditetstråd :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Jamen det er jo sådan en jeg håber lidt på... Fordi den ville matche helt perfekt til min sortbrogede :lun:

 

Hvornår er det damen har termin? Synes lige pludseligt dagene går meget meget langsomt :lol: Hvilket er... sært... taget i betragtning af, at jeg jo slet overhovedet ikke havde lyst til sådan en løve til at starte på :lol:

 

Lille Guinness :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 257
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jamen det er jo sådan en jeg håber lidt på... Fordi den ville matche helt perfekt til min sortbrogede :lun:

 

Hvornår er det damen har termin? Synes lige pludseligt dagene går meget meget langsomt :lol: Hvilket er... sært... taget i betragtning af, at jeg jo slet overhovedet ikke havde lyst til sådan en løve til at starte på :lol:

Løverne indtager alles hjerter lige så stille og roligt :mrgreen: i løvebiblen står der "og Løveguden sagde tag ud og befolk verden. Den skal snart blive eders. Snart vil alle, store som små elske og tilbede jer"

 

Hun skal føde den 14.5... Så føder hun nok den 11 lige før weekenden og hun vil sikkert genere mig mest muligt..Der er nok udstilling den weekend :engel: og så kan jeg ikke køre fredag

Link til indlæg
Del på andre sites

Løverne indtager alles hjerter lige så stille og roligt :mrgreen: i løvebiblen står der "og Løveguden sagde tag ud og befolk verden. Den skal snart blive eders. Snart vil alle, store som små elske og tilbede jer"

 

Hun skal føde den 14.5... Så føder hun nok den 11 lige før weekenden og hun vil sikkert genere mig mest muligt..Der er nok udstilling den weekend :engel: og så kan jeg ikke køre fredag

Der er laaaaaaaang tid til :megaked::ivrig:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er vildt varm på Guinness - manden har ikke taget stilling endnu :roll: Tror det bliver ligesom med barnet, at han ikke gider, før den er født. *suk*

 

Hahaha... Åh på den der navnefront har jeg været heldig med manden min - ikke med babynavn, for der er vi ikke kommet helt til endnu. Men med hundenavne :lol:

 

Jeg synes det er super sødt! Og ikke et navn man hører alle steder!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan går det? :mrgreen:

Jeg er nysgerrig og kunne godt tænke mig, at høre hvorfor det netop er det kuld du ønsker en hvalp fra:confused:

ikke fordi jeg ikke forstår man kan falde for noget bestemt, men nysgerrig:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nysgerrig og kunne godt tænke mig, at høre hvorfor det netop er det kuld du ønsker en hvalp fra:confused:

ikke fordi jeg ikke forstår man kan falde for noget bestemt, men nysgerrig:slem:

En kombination af, at Janni tror at det vil skabe det bedste resultat (for mig) og at jeg selv, vurderet udfra forældredyr + afkom tror at der, temperamentsmæssigt, vil komme en hvalp der passer ind.

 

Den her løve skal gerne egne sig til noget hundesport, helst lydighed, så der må gerne være mere end 3 brikker at rykke med fx. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Håhr, hvis du vil have en kløgtig løve, skulle du have haft en Charlie, han er rimelig meget Einstein-agtig :mrgreen:

 

Den hund er så kløgtig at det er lidt synd for ham at han er endt hos mig :ae:

 

 

Shaping (tror jeg det hedder) er totalt den eneste måde at lære Charlie noget som helst.. Men han ville være verdens dygtigste tror jeg, hvis jeg var bedre til at træne ham..

 

 

Til gengæld er hans mr. Bean tendenser heldige at være landet hos mig :mrgreen:

 

Hehe, Charlie er fra en kombination af nogenlunde samme linier som det kommende kuld tror jeg egentlig :P

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Føj for satan siger jeg bare (og sig ikke til JAnni at jeg kan sådan et sprog)..Men jeg er sikker på jeg skal have hvalpe...

Vis mig noget mad og jeg skal nok brække mig på det...

Hende JAnni er bare så pisseirriterende! Hele tiden glor hun på mine patter og min blomst.. og trykker mig på maven.. Så kan jeg bedre lide Ntascha. Janni siger til Natascha "ser hun ikke gravid ud" NAtascha siger" Det ved jeg sq da ikke..Er det ikke dig der glor på hende konstant? Og du kan alligevel ikke gøre hverken fra eller til. LAd nu den hund være i fred..Eller hiv hende i patterne så bliver de nok lyserøde" :shock:

 

Det er 26 dage siden jeg knaldede den lækre Heartbeat... Hvis hende JAnni har tænkt sig at rage sådan ved mig de næste 37 dage så tror jeg at jeg snart komemr til at brække mig på hende... Og tænk hvis nu jeg ikke skal have hvalpe?? :shock: SÅ bliver hun måske ved de næste 8 måneder.. Gud fader på lokum (den sætning har jeg lært af JAnni :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
37 dage, det er jo kun en god måned :mrgreen: Det kan jeg godt klare. En måned er jo ikke særligt lang tid. Næsten :mrgreen:

 

Det er da noget du tror :slem: det bliver de længste dage i dit liv:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
37 dage, det er jo kun en god måned :mrgreen: Det kan jeg godt klare. En måned er jo ikke særligt lang tid. Næsten :mrgreen:

 

Hehe, når hvalpene først er født, så er ventetiden rigtig rigtig lang... Godt du har både Asta og August til at holde dig beskæftiget :-D Hvor bliver det spændende :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe, når hvalpene først er født, så er ventetiden rigtig rigtig lang... Godt du har både Asta og August til at holde dig beskæftiget :-D Hvor bliver det spændende :mrgreen:

Jeg har det nok ret meget omvendt :lol: Lige nu, er klart det værste. ER hun gravid? Hvor mange hvalpe kommer der? Bliver der en hanhund? Kommer der en, der passer ind?

Ren stress. Kan huske det med Asta - same same. Dengang var jeg også førstevælger, alligevel var jeg ved at DØ af stress over, om det nu blev til noget, om der blev en til mig osv.

Nå hvalpene er født, er sunde og raske og alt det der, så er jeg egentligt rimeligt afslappet. Glæder mig naturligvis helt vildt til at få den hjem, men er ikke ved at gå ud af mit gode skind.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
Jeg har det nok ret meget omvendt :lol: Lige nu, er klart det værste. ER hun gravid? Hvor mange hvalpe kommer der? Bliver der en hanhund? Kommer der en, der passer ind?

Ren stress. Kan huske det med Asta - same same. Dengang var jeg også førstevælger, alligevel var jeg ved at DØ af stress over, om det nu blev til noget, om der blev en til mig osv.

Nå hvalpene er født, er sunde og raske og alt det der, så er jeg egentligt rimeligt afslappet. Glæder mig naturligvis helt vildt til at få den hjem, men er ikke ved at gå ud af mit gode skind.

 

Jeg ved ved slet ikke hvad jeg skulle stille op, hvis jeg skulle vælge EN fra et drømme kuld:drille: og ville bare have alle, hvordan kan man vælge? de er alle søde, så er det svært at se hvem der passer når de er små, tror de kommer til at passe:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ved slet ikke hvad jeg skulle stille op, hvis jeg skulle vælge EN fra et drømme kuld:drille: og ville bare have alle, hvordan kan man vælge? de er alle søde, så er det svært at se hvem der passer når de er små, tror de kommer til at passe:engel:

I Asta's kuld var der 5 tæver så vidt jeg husker. Kun 2 var interessante da de var 5 uger gamle, og kun én da de blev 6. Dengang var valget i hvert fald nemt :vedikke:

Asta og en anden tæve var meget fremmelige. De var de første 2 til at søge ud af kassen, og var altid meget aktive. Asta var den, der legede mest og vildest, typisk med drengene i kuldet. De to var også dem der håndterede stresspåvirkning bedst (kom sig hurtigst). Jeg skulle bruge en tæve der var egnet til lydighed og som havde et højt aktivitetsniveau, så det var klart de 2 jeg skulle vælge imellem. Dette var opdrætter og jeg helt enige om.

Da de blev 6 uger gamle, var toplinien på den anden tæve temmeligt usikker. Den kunne rette sig (og det gjorde den også) men kunne lige så godt gå den anden vej, og så var det jo nemt at vælge Gatoren.

 

Når man ikke bare søger "en hund" men noget mere bestemt, så er det faktisk ikke så svært at vælge. Hvalpene har jo mega meget personlighed allerede som bitte små :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

I Asta's kuld var der 5 tæver så vidt jeg husker. Kun 2 var interessante da de var 5 uger gamle, og kun én da de blev 6. Dengang var valget i hvert fald nemt :vedikke:

Asta og en anden tæve var meget fremmelige. De var de første 2 til at søge ud af kassen, og var altid meget aktive. Asta var den, der legede mest og vildest, typisk med drengene i kuldet. De to var også dem der håndterede stresspåvirkning bedst (kom sig hurtigst). Jeg skulle bruge en tæve der var egnet til lydighed og som havde et højt aktivitetsniveau, så det var klart de 2 jeg skulle vælge imellem. Dette var opdrætter og jeg helt enige om.

Da de blev 6 uger gamle, var toplinien på den anden tæve temmeligt usikker. Den kunne rette sig (og det gjorde den også) men kunne lige så godt gå den anden vej, og så var det jo nemt at vælge Gatoren.

 

Når man ikke bare søger "en hund" men noget mere bestemt, så er det faktisk ikke så svært at vælge. Hvalpene har jo mega meget personlighed allerede som bitte små :-)

JA det er ærgerligt du ikke skal have fra Z-kuldet...Der ville valget være nemt! Julius er så meget fremme i skoene.. Han er forrest hele tiden, eventyrlysten og fandenivoldsk... Men stadig utrolig pleasende og lærenem/villig... knap 3 uger gammel havde han fundet ud af kattelemmene..ikke bare en, men begge 2 og så var adgangen til den overdækkede gård sikret...

Det ender nok med jeg må beholde ham selv :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

JA det er ærgerligt du ikke skal have fra Z-kuldet...Der ville valget være nemt! Julius er så meget fremme i skoene.. Han er forrest hele tiden, eventyrlysten og fandenivoldsk... Men stadig utrolig pleasende og lærenem/villig... knap 3 uger gammel havde han fundet ud af kattelemmene..ikke bare en, men begge 2 og så var adgangen til den overdækkede gård sikret...

Det ender nok med jeg må beholde ham selv :engel:

Sjovt du siger det, da du skrev om ham i en anden tråd tidligere, tænkte jeg, at han lyder lige som noget for mig :engel:

 

Men jeg holder mig altså til Heartbeat/Angel kombien, og satser på at der er en lille udbryder dér også :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...