Hop til indhold

Så siger alle løverne farvel...


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Det ser super idylisk ud !!! Og derudover; er der en forklaring på, hvorfor de hunde hedder...små løver vel egentlig ? Jeg synes bestemt ikke, der er meget løve over dem, men søde, det er de nu alligevel...

 

Kan man ikke med lidt god vilje få pelse til at ligne en manke som løverne har (nok mest på de klippede modeller) :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst tilliebears

Hej Janni :vinken:

 

Også et stort tillykke herfra med den dejlige nye bolig.

Jeg skriver ikke til dig mere privat for jeg får ikke dine evt. svar og det er svært når der ikke er noget feedback, bare så du ved hvorfor jeg ikke skriver mere.

 

Kh Pia :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jo i morges.. Men så længe kan man jo heller ikke ligge og fise den af, vel? Her er internet og jeg kan ikke male eller vakse hunde, så.... :mrgreen:

 

Nå det er der du låner internet:mrgreen: Jeg skriver til dig senere, er jo ved at dø af nysgerrighed.

Vi kom slet ikke på ferie, Jan kunne ikke nå hjem fra Norge og lave bil.:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå det er der du låner internet:mrgreen: Jeg skriver til dig senere, er jo ved at dø af nysgerrighed.

Vi kom slet ikke på ferie, Jan kunne ikke nå hjem fra Norge og lave bil.:(

Øv hvor ærgerligt med den bil... Så må I afsted til næste år. I kan låne vores ene campingvogn. Dem sætter vi over på den store plæne. SÅ kan I komme og gå som I har lyst til.

Du kan bare skrive :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...