Hop til indhold

Vis mig jeres hunds yndlingslegetøj


Gæst Miss_menelli
 Share

Recommended Posts

Gæst Miss_menelli

Opdagede til min store rædsel, at hundene faktisk ikke har mere legetøj :shock:

 

Og mine hunde ELSKER legetøj og kan da ikke undvære det.

 

Men de smadre og ødelægger, så det dør rimelig hurtigt - Især bamser og plysdyr skal DØ.

 

Men hos os er alt med piv et hit, bolde der ikke ligner tennesbolde og ting man kan hive i og slå sig selv i hovedet med er fantastiske :mrgreen:

 

Har som sagt ikke mere legetøj jeg kan vise jer, men vis mig jeres og giv mig en grund til at gå shop amok i nyt legetøj til tornadoerne :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

alt plys / pels og piv er et hit her og alle typer bolde....

 

Især er vi glade for de her - de er fantastiske til trækkeleg... men piverten bliver fjernet operativt næsten med det samme af den eller den anden af dem :mrgreen: og de holder ikke i evigheder... men de kan købes i Bilka til omkring 30 kr, så det går nok...

 

EcoDogs-Squirrel.jpg

 

Karla kan allerbedst lide bolde med snore i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Iso's yndlingslegetøj? Så gerne:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ta-daaa.jpg

 

 

:lol:

 

Ellers leger hun gerne med ting i den her stil, som "eget legetøj" herhjemme. Men det er nu ikke noget hun gør ret meget i. Til gengæld bruger vi rigtig meget legetøj til træning, og det kan f.eks. være hjemmelavede flettede fleecereb, eller andet man kan ruske med. Lige for tiden bruger vi meget den helt lille dental kong, den kan både Iso og jeg li'.

Link til indlæg
Del på andre sites

plys med piv i pangfarver er hitTET! her :mrgreen:

#3 er koen 17092011330.jpg

#2 er elefanten 09022012686.jpg (bemærk gerne 1'eren i skattekisten i baggrunden på nr 2 billede :klap:

#1 er den gule and 30102011475.jpg Den var med i hvalpepakken og er stadig højt elsket 1'er :mrgreen:

 

Alle 3 ting kan normalt findes i skattekisten (den grønne yndlingskurv, hvor han ligger skatter han finder og mener er hans :lol:)17112011487.jpg

 

Er det plys, er det mit - Charlie :vuf:

15102011429.jpg

09022012682.jpg

08092011275.jpg

08092011278.jpg

14112011484.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

 

[ATTACH=CONFIG]80365[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]80366[/ATTACH]

 

Er det plys, er det mit - Charlie :vuf:

 

Eiii.... Men....

 

Hvordan dælen overlever det hos jer? :shock:

 

Herhjemme ville tonadoerne straks have udført et makabert indgreb på de stakkels plysdyr og overfyldt hele huset med indholdet :oops:

 

Ville sådan elske at have plysdyr i huset - Kaia eeeeelsker at ruske dem.

Men når hun så skal ligge og slappe af, så dør' hun dem.

 

Bamse ser så kun ét formål med plysdyr.....

Fjern al indmaden på kortest mulige tid :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor var så god og så ordentlig og passede altid vildt godt på alt hans legetøj, legede selvf med det men smadrede det virkelig sjældent. Han formåede at have en prinsessebold (lyserød børnebold i plastic med prinsesse på) indtil jeg smed den for langt ud i havet, uden et eneste tandmærke i.

 

Så kom Voodoo...... og nu ejer vi kun smadrede ting, bamser uden øjne, bamser uden fyld, gennemtyggede sko, støvler, vandkander og så videre og så videre. Så jeg gider egentlig ikke bruge vildt mange penge på legetøj, de får til gengæld jævnligt bamser fra genbrugsen, koster gratis eller måske 2kr.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har ikke lige nogen billeder men her er det alt hvad der hedder plys dyr, tennis bolde og sokker hehe :)

Glemte helt reb med knuder :) vi har lige været i føtex de har dem på tilbud til en 10'er og så kom vi også til at købe noget aktivitets legetøj 50kr stk. det syntes jeg var rimeligt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Alle mine 3 hunde er/har været legetøjs-massakrører... (Jo da, det er et ord! :mrgreen:) Intet plysset overlever ret længe, og heller ikke alm. bløde gummiting. Frostie kunne ikke klare de der alm. bidereb, hun begyndte at hoste bare hun fik en ind i munden. Så herhjemme hedder det solide, hårde, tunge gummiting der ikke så nemt kan tygges i stykker! Og tyggeben, som forbavsende tit bli'r levende om aftenen... :vedikke: Iso fik også et "æg", til brug ude i haven, for ikke så længe siden. Det blev hun så vild med at jeg har måttet fjerne det... Hun larmer simpelthen for meget når hun har det! Men det bedste er stadigvæk miiiiig! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Motor var så god og så ordentlig og passede altid vildt godt på alt hans legetøj, legede selvf med det men smadrede det virkelig sjældent. Han formåede at have en prinsessebold (lyserød børnebold i plastic med prinsesse på) indtil jeg smed den for langt ud i havet, uden et eneste tandmærke i.

 

Så kom Voodoo...... og nu ejer vi kun smadrede ting, bamser uden øjne, bamser uden fyld, gennemtyggede sko, støvler, vandkander og så videre og så videre. Så jeg gider egentlig ikke bruge vildt mange penge på legetøj, de får til gengæld jævnligt bamser fra genbrugsen, koster gratis eller måske 2kr.

 

det er sjovt som den historie lyder bekendt :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ud over mig :genert: er Jackis absolutte legetøj hendes 3 fast lege-onkler aka figuranter :klap:

 

Men en ikke for hård bold helst med snor, et skin, en bidepølse er også store hit :5up:

 

Af indelegselvlegetøjet er plys med dyrelyde alt. piv bedst :hjerte: Hun gider det dog kun i korte perioder ad gangen :???:

Yngligslegetøj.jpg

Yngligslegetøj1.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

 

 

ta-daaa.jpg

 

 

:sjov:

Tornadoerne ville elske sådan et styk festligt legetøj :klap:

 

Motor var så god og så ordentlig og passede altid vildt godt på alt hans legetøj, legede selvf med det men smadrede det virkelig sjældent. Han formåede at have en prinsessebold (lyserød børnebold i plastic med prinsesse på) indtil jeg smed den for langt ud i havet, uden et eneste tandmærke i.

 

Så kom Voodoo...... og nu ejer vi kun smadrede ting, bamser uden øjne, bamser uden fyld, gennemtyggede sko, støvler, vandkander og så videre og så videre. Så jeg gider egentlig ikke bruge vildt mange penge på legetøj, de får til gengæld jævnligt bamser fra genbrugsen, koster gratis eller måske 2kr.

 

Sådan var Kaia også.... Altså som Motor....

Så mødte hun Bamse og tog ved lære af ham :roll:

 

Men Bamser fra genbrugsen er fantastiske - De 3 minutter de holder :mrgreen:

 

Alle mine 3 hunde er/har været legetøjs-massakrører... (Jo da, det er et ord! :mrgreen:) Intet plysset overlever ret længe, og heller ikke alm. bløde gummiting. Frostie kunne ikke klare de der alm. bidereb, hun begyndte at hoste bare hun fik en ind i munden. Så herhjemme hedder det solide, hårde, tunge gummiting der ikke så nemt kan tygges i stykker! Og tyggeben, som forbavsende tit bli'r levende om aftenen... :vedikke: Iso fik også et "æg", til brug ude i haven, for ikke så længe siden. Det blev hun så vild med at jeg har måttet fjerne det... Hun larmer simpelthen for meget når hun har det! Men det bedste er stadigvæk miiiiig! :lun:

 

Ja - Legetøjs-massakrører er bestemt et ord!

 

Har overvejet at købe et æg...

Men har en mistanke om, at det også tager overhånd herhjemme... :engel:

Er dog fristet alligevel :genert:

 

Har lige købt to Nylabones, som jeg håber overlever et par dage - Og så tænker jeg at jeg vil have fat i et par nye Wubba-dimser fra kong eller bestfriends, som Kaia elsker, elsker og atter elsker!

De siger jo både piv og kan ruskes, og så slår de tilbage, med de der tingel-tangel arme.

Og så kan man endda legetrækkeleg med Bamse, med sådan én også. :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

:sjov:

Tornadoerne ville elske sådan et styk festligt legetøj :klap:

 

Hi hi! De er dog lidt dyre i drift, og skal importeres fra Sverige... :lol:

 

Sådan var Kaia også.... Altså som Motor....

Så mødte hun Bamse og tog ved lære af ham :roll:

 

Men Bamser fra genbrugsen er fantastiske - De 3 minutter de holder :mrgreen:

 

 

 

Ja - Legetøjs-massakrører er bestemt et ord!

Yes, sådan!

Har overvejet at købe et æg...

Men har en mistanke om, at det også tager overhånd herhjemme... :engel:

Er dog fristet alligevel :genert:

 

Har lige købt to Nylabones, som jeg håber overlever et par dage - Og så tænker jeg at jeg vil have fat i et par nye Wubba-dimser fra kong eller bestfriends, som Kaia elsker, elsker og atter elsker!

De siger jo både piv og kan ruskes, og så slår de tilbage, med de der tingel-tangel arme.

Og så kan man endda legetrækkeleg med Bamse, med sådan én også. :klap:

 

Ægget kan godt gå hen og bli' en stressfaktor...

 

De der wubba-dimser synes jeg jo også ville være rigtig godt legetøj! Men Iso gider dem ikke... :cry: Det er altså ikke fordi det der med legetøj er det nemmeste i verden, helt seriøst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Ægget kan godt gå hen og bli' en stressfaktor...

 

De der wubba-dimser synes jeg jo også ville være rigtig godt legetøj! Men Iso gider dem ikke... :cry: Det er altså ikke fordi det der med legetøj er det nemmeste i verden, helt seriøst...

 

Sverige siger du? :hmm:

Hvis man nu importere dem fra små, så er de nok knap så dyre i indkøb og kan præges :engel:

 

Bamse tror jeg godt kan styre sig med ægget - Han er ved at være blevet gammel og fornuftig.

Men Kaia tror jeg godt kan køre helt op i det røde felt over sådan en sag....

 

Det kan jo selvfølgelig bare pakkes væk igen... Hmm... Tænke, tænke :hmm:

 

Det er faktisk rigtig svært med legetøj.

Det skal være sjovt nok til hunden gider det, men ikke noget der stresser den.

Det skal være holdbart men for mine hundes vedkommende, må det ikke være for tungt.

Og så er det bare utrolig individuelt hvad hundene gider.

 

Bamse gider stort set ikke andet end at ødelægge, legetrækkelege og løbe efter en bold.

Ikke noget særlig konstruktivt eller fornuftigt :roll:

 

Kaia derimod kan sagtens underholde sig selv i timevis med noget sjovt, bevægeligt legetøj, som enten har piv, slask eller bevæger sig uforudsigeligt :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

gosig-mus-tjdyr__73339_PE190021_S4.jpg

Mus og rotter fra ikea bliver der passet rigtig godt på...! Når Futte (mine forældres hund) tager ved dem, så bliver det gjort uendeligt nænsomt og de bliver også slikket som var det dens egne hvalpe...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...