Hop til indhold

Hundeferie på Fyn - hvem skal med.


Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Kom friskt Bjæk og Groa.:banan:

 

Jeg skal også have fundet ud af hvordan jeg skal overnatte. Gad godt dele en hytte med nogle andre, men det er svært at arrangere, så det bliver nok telt, og så skal jeg have fundet ud af at komme derned. Det er jo ude i ingenmandsland. Derfor denne tråd.

 

Lise hvordan fungerer det der fællesspisning? 100 kr om dagen synes jeg er dyrt, men er der andre muligheder?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er jeg også medlem af DKK uden egentlig at benytte mig af det, netop fordi træningen foregår for langt væk.

Men det åbner jo nogle muligheder for at deltage i DKK's arrangementer, såsom prøver, skuer, udstillinger foredrag og kurser.

DKK-Bladet Hunden er faktisk et rigtig godt blad, der ikke kun omhandler klubbens interesser, men også indeholder en masse gode faglige artikler og træning, adfærd, raceportrætter osv. Det er faktisk hele medlemsskabet værd og billigere at holde end det der platte dameblad for hundeejere, Vi Med Hund.

 

Så du har al mulig grund til at melde dig ind i DKK for at komme med på hundeferien.;-) :banan:

 

Der er forresten også et klikkerhold i stedet for nogle af LP-holdene, som der desværre ikke er så stor tilslutning til, men jeg har ikke lige tjekket om de har annonceret dert på hjemmesiden?

 

 

Jeg kommer, skal bare lige have tilmeldt mig DKK her i april og så melde mig til hundeferien. Hvornår er sidste tilmeldningsdato mon ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Karina,, det bliver også telt for mit vedkommende, så må man ikke håbe det styrtregner og man sover i et utæt telt. Min første tur på aktivitetesugen ( lejr for islandske heste red. ) vågende jeg ved at luftmadrassen svømmede rundt. Fedt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom friskt Bjæk og Groa.:banan:

 

Jeg skal også have fundet ud af hvordan jeg skal overnatte. Gad godt dele en hytte med nogle andre, men det er svært at arrangere, så det bliver nok telt, og så skal jeg have fundet ud af at komme derned. Det er jo ude i ingenmandsland. Derfor denne tråd.

 

Lise hvordan fungerer det der fællesspisning? 100 kr om dagen synes jeg er dyrt, men er der andre muligheder?

 

 

Fællespisning den til 100 kr. det plejer at være en dag og så kommer maden udefra og så spiser man den sammen :mrgreen:

 

 

De andre dage da finder man selv på noget man vil grille og så mødes man oppe i grillhuset og spiser sin egen medbragte mad sammen med dem som har lyst til det :mrgreen:

 

 

Plejer at være super hyggeligt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer, skal bare lige have tilmeldt mig DKK her i april og så melde mig til hundeferien. Hvornår er sidste tilmeldningsdato mon ??

 

 

JUHUUUUUUUU! :banan: :banan:

 

Hmmm i første omgang tror jeg ikke der er nogen tilmeldingsfrist, når bare der er plads på de hold man vælger. Jeg mener der er ved at være fuldt booket på agility og rally, men der er stadig god plads på klikkerholdet og trickholdet.

 

Men ellers kan du spørge Korvis herinde, hun ved meget mere end jeg gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu er jeg også medlem af DKK uden egentlig at benytte mig af det, netop fordi træningen foregår for langt væk.

Men det åbner jo nogle muligheder for at deltage i DKK's arrangementer, såsom prøver, skuer, udstillinger foredrag og kurser.

DKK-Bladet Hunden er faktisk et rigtig godt blad, der ikke kun omhandler klubbens interesser, men også indeholder en masse gode faglige artikler og træning, adfærd, raceportrætter osv. Det er faktisk hele medlemsskabet værd og billigere at holde end det der platte dameblad for hundeejere, Vi Med Hund.

 

Så du har al mulig grund til at melde dig ind i DKK for at komme med på hundeferien.;-) :banan:

 

Der er forresten også et klikkerhold i stedet for nogle af LP-holdene, som der desværre ikke er så stor tilslutning til, men jeg har ikke lige tjekket om de har annonceret dert på hjemmesiden?

 

 

Hvad står LP for ?? Vi melder os helt sikkert ikke på klikkerhold, har været på kursus i det to gange og Teitur kan det ind og ud, så vi kommer nok til at lave noget agillity i stedet, det har ingen af os prøvet før, det kunne være sjovt :) og hvis der kommer noget hvor man skal ud at hente ænder i vandet, så er Teitur FRISK :hundifart::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad står LP for ?? Vi melder os helt sikkert ikke på klikkerhold, har været på kursus i det to gange og Teitur kan det ind og ud, så vi kommer nok til at lave noget agillity i stedet, det har ingen af os prøvet før, det kunne være sjovt :) og hvis der kommer noget hvor man skal ud at hente ænder i vandet, så er Teitur FRISK :hundifart::lol:

LP står for lydighedsprøve, dvs. man træner øvelserne fra DKK's lydighedsprogrammer. Der er vist stadig plads, men hvis du skal nå at melde til agility også, skal du vist skynde dig, der er rift om pladserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom friskt Bjæk og Groa.:banan:

 

Jeg skal også have fundet ud af hvordan jeg skal overnatte. Gad godt dele en hytte med nogle andre, men det er svært at arrangere, så det bliver nok telt, og så skal jeg have fundet ud af at komme derned. Det er jo ude i ingenmandsland. Derfor denne tråd.

 

Lise hvordan fungerer det der fællesspisning? 100 kr om dagen synes jeg er dyrt, men er der andre muligheder?

 

Ved ikke helt hvordan fællesspisning fungerer i år, men sidste gang var det den første dag hvor man spiste sammen og maden kom ude fra som Linda skriver :-D

Tror dog jeg springer over i år :genert: Sidste gang følte jeg mig super meget udenfor fordi alle de voksne sad og snakkede sammen og kendte hinanden i forvejen, tror jeg :genert:

 

Der der med hytte - det er lige før jeg overvejer at springe på. Tjikson har ikke fået tilmeldt sig endnu, så hvis hun ikke når det, vil jeg rigtig gerne dele hytte med dig :5up:

 

Jeg kommer, skal bare lige have tilmeldt mig DKK her i april og så melde mig til hundeferien. Hvornår er sidste tilmeldningsdato mon ??

 

Altså når holdene er fyldt op er der ikke plads til flere :mrgreen: Og det lyder som om at der er ved at være fyldt op på de fleste hold, så man skal skynde sig! :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Okay, så skriver jeg lidt i denne tråd for første gang... Det er "min" dkk-kreds der arrangerer Hundeferien, og jeg sidder med bl.a. tilmeldingerne. Ifølge HF's regler må jeg ikke lave reklame for noget jeg selv er med til at arrangere, så derfor har jeg holdt mig ude af tråden indtil nu. Men har I nogen som helst spørgsmål omkring Hundeferien, så skal I endelig bare maile, det er min mailadresse der står på kredsens hjemmeside. Skriv også gerne at I er HF'ere, det er altid rart at vide hvem man mailer med! ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg får da stress hvis alle holdene allerede er fyldt. Kan ikke melde mig til DKK før jeg får penge her den 1 april, og det tager vel også lidt tid for DKK at registre at jeg har meldt mig ind ?? Jeg frygter da at jeg ikke kan nå at komme med på nogle hold :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Super duper! Jeg glæder mig :banan:

 

Men skal vist også til at have bestilt plads. mener Korvis skrev at hytterne ret hurtigt bliver booket, men jeg tror også bare jeg køber mig et telt som Gracie og jeg kan bo i.

 

Linda, fedt di kigger forbi. Troede først du skrev at du kavde købt en campingvogn der også kunne bruges som klapvogn og barnevogn, så du blev hele ugen.:sjov:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stella

Jeg meldte mig til for knap 2 måneder siden og har hellere ingen bekrætigelse fået. Mangler dog stadig at melde mig ind i DKK, er nemlig ikke medlem og det ærger mig lidt, da 465 kr er mange penge lige oven i alt det andet der skal betales. Mangler nemlig også telt og sovepose, ødelagde min sovepose da jeg var på camping sidste år, men så har den også holdt i 11 år. Så her den 1 juni får jeg meldt mig ind i DKK, og får købt et telt og en sovepose og så kommer jeg også.

 

Er dog begyndt at bekymre mig en del, for tænkt nu hvis Teitur bliver sur på de andre hanhunde eller bliver ulidelig at være sammen med, er der mon steder de kan være løs, er der steder de kan bade og ja pludselig så bekymre jeg mig om alt mulig mærkelig. Tænk hvis der ikke er nogen at snakke med, eller ja.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg meldte mig til for knap 2 måneder siden og har hellere ingen bekrætigelse fået. Mangler dog stadig at melde mig ind i DKK, er nemlig ikke medlem og det ærger mig lidt, da 465 kr er mange penge lige oven i alt det andet der skal betales. Mangler nemlig også telt og sovepose, ødelagde min sovepose da jeg var på camping sidste år, men så har den også holdt i 11 år. Så her den 1 juni får jeg meldt mig ind i DKK, og får købt et telt og en sovepose og så kommer jeg også.

 

Er dog begyndt at bekymre mig en del, for tænkt nu hvis Teitur bliver sur på de andre hanhunde eller bliver ulidelig at være sammen med, er der mon steder de kan være løs, er der steder de kan bade og ja pludselig så bekymre jeg mig om alt mulig mærkelig. Tænk hvis der ikke er nogen at snakke med, eller ja.

 

Du kan være helt sikker på at der er nogen at snakke med! Jeg vil hvertfald utrolig gerne snakke cocker :engel:

 

Faciliteter kan du bare spørge om :) Jeg har været der før :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...