Hop til indhold

Billedspam


lilleraev
 Share

Recommended Posts

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er han dejlig - ser skøn ud :0) hvad vejer sådan en GD i den alder? (nysgerrig fordi jeg følger meget med i min egen vaps's vægt... Synes det er ViLdT så meget han vokser...Og han bliver jo ikke så stor)

Dejlige og specielle farver :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg synes også det er ret spændende med hans vægt.. Ved hans første dyrlægetjek, 7 uger, vejede han 7.7 kg, Hjemme hos mig 8 uger og 1 dag vejede han 9,9 kg. som 9 uger og 2 dage vejede han 11,8 kg og idag som 10 uger og 1 dag, vejer han 13, 0 kg - men han har ikke lige gidet spise endnu, så den vægt går nok op når han har fået lidt mad i mavsen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Koda er en total hul-i-hækken hund :) Så fadderen er rottweiler og moderen en blanding af sort labrador og border collie ;)

 

Men en dejlig 'hul-i-hæk' hund... Han er også mere til den slanke side, men heller ikke tynd ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, han ser i hvert fald dejlig ud! Synes hans brede ansigt ser meget charmerende ud! :lun:

 

Jeg er simpelthen så lykkelig idag! Igår til hvalpemotivation var han bare så dygtig og var slet ikke verbal overhovedet (faldt dog i dyb, dyb søvn lige efter første øvelse). Og efter træningstimen tog vi op på en tilstødende mark med Aslan og en labrador han Balou. Marley var bare med på leg g ballade og knurrede ikke det mindste! Og idag var vi ude på tur og passerede flere hunde uden den mindste lyd fra Marley! Han trak endda for at komme hen og snakke med de fremmede hunde! Det var lige 1000 sten der røg fra mit hjerte! Så var det bare usikkerhed som heldigvis kan fjernes med træning og støtte! Hurra!! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...