Hop til indhold

Nyt kamera - billeder af bissen og lidt til...


Tonks
 Share

Recommended Posts

Så fik jeg mit Nikon Coolpix :hjerte: mat lilla og meget meget smukt. Og det tager nogle skide gode billeder :banan: ...eller også er det bare motiverne :mrgreen: anyways...nåede ikke at få det med på tur, så det blev lidt testing herhjemme :engel:

 

DSCN0065.jpg

 

DSCN0064.jpg

 

DSCN0063.jpg

 

DSCN0062.jpg

 

DSCN0060.jpg

 

DSCN0056.jpg

 

DSCN0051.jpg

 

DSCN0049.jpg

 

DSCN0047.jpg

 

DSCN0046.jpg

 

DSCN0044.jpg

 

DSCN0040.jpg

 

DSCN0038.jpg

 

DSCN0037.jpg

 

DSCN0032.jpg

 

DSCN0030.jpg

 

DSCN0028.jpg

 

DSCN0024.jpg

 

DSCN0023.jpg

 

DSCN0015.jpg

 

DSCN0013.jpg

 

DSCN0010.jpg

 

Nogen er bedre end andre, men skal jo lige lære det :engel: og så ELSKER jeg at jeg kan zoome og tage ordentlige billeder samtidig OG at jeg kan fange hende i bevægelse :banan:

 

 

Jeg er fan af mig nye kamera :banan: og imorgen skal der afprøves udenfor :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Isse Bisse :lun: Ææælsker hyle-billederne :hjerte:

 

Måske fordi jeg ikke er der :mrgreen:

 

:lol: :klap:

 

Tillykke med kamera, en gave til os alle! :mrgreen: Hvor skal vi se mange billeder af Izzie og Chapper nu :banan:

 

 

 

(hvor lag reaktionstid har kameraet, fra du trykker på knappen, til det tager billedet?)

 

Jaaa jeg skal så! GLÆDER mig til at komme ud og afprøve det udenfor i eftermiddag (hvis jeg kan nå det :hmm:)

 

ehm...ingen anelse :vedikke: men hvis jeg skal fange izzie i et hyl skal jeg sige kommandoen samtidig med at jeg trykker på knappen for at fange hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nååårh :lun: Virkelig dejlige billeder af dine skønne smukke dyr og dejlige hjem. :hjerte: Så fint Izzie billede (hvem har lavet det?) og Chaplins missepude er så sød. :lun: Sikke dejlige liggesteder de har.

 

- De har tydeligvis udset sig de bedste pladser. Fnis. :)

 

Jeg er også nysgerrig : hvem har dog lavet det flotte maleri af Izzie ?

Jeg fik engang ved en fejltagelse købt 2 kallunben til hundene og opdagede det først da de havde fået dem og der bredte sig en stank af råddenskab :badr:..de røg lige lukt i skralderen, til stor fortrydelse for hundene.

 

 

Det har jeg da :cool:

 

 

Og tak :kys:

 

 

Izzie har haft det skide ben liggende i sit bur i snart en halvt år, så tog jeg det frem for at smide det ud og nu er det pludselig det bedste der nogensinde er sket :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...