Hop til indhold

Noomi udstiling.


 Share

Recommended Posts

  • Svar 207
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej, hans kløer holdes desværre ikke særlig korte - jeg har gang i neglesaksen en gang i ugen, men jeg er så panisk ræd for at klippe hul a jeg næsten intet klipper af, så de er lidt lange i det :???:

 

Sten og sand går vi faktisk ikke så meget i - det kan jo ændres så vi gør det:-D

 

Igen tak for godt råd :5up:

 

Kimba har også haft problemer med at hun har været meget "elefantfodet" (som min/hendes kiropraktor så fint kalder det), og hun har derfor haft overbelastede led... i samråd med kiropraktor skiftede vi så foder, og hun kom på glucosamin. Det er så 3 mdr´s tid siden nu, og der er sket en klar forskel... Hun er kommet mere op på "tæerne" og har fået en helt anden kropsholdning. Samtidigt er hendes led ikke overbelastede mere, så det har været helt igennem positivt :-D

Hun har også en kort forfod (mener jeg det hedder :confused: Nazak ved det i hvert fald :blink:), så hun bliver også gået meget med på strand i sand og på sten :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu er jeg ikke hos en race med mavesure folk (utroligt nok, så er pudelejere utrolig fredelige overfor hinanden) så jeg kende rikke så meget til de problemer som jeg fx hører der er hos bernere, labber og har oplevet hos broholmerne

 

Men hvad så hvis handleren ikke avlsgodkendes? øv bøv hva, du har vidst for korte ben lille du? :lol: bedre held næste gang, hold snablen inde og benene lukket til du har fået dine certer? :cool:

 

Hæ hæ :5up:

 

Der burde også deles avlgodkendelser ud til mennesker :pift:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Hæ hæ :5up:

 

Der burde også deles avlgodkendelser ud til mennesker :pift:

nemmerlig - sæ'fø'li' bedømt ud fra temperament så vi almindeligt dødelige også får chancen for at blive forældre engang :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

nemmerlig - sæ'fø'li' bedømt ud fra temperament så vi almindeligt dødelige også får chancen for at blive forældre engang :blink:

 

På et tidspunkt ville min mand faktisk gerne avlsgodkendes med hvad deraf fulgte. Så hørte han en meget malende beskrivelse af en hanhund, der skulle vendes af mennesker for at komme til at stå med stå med ryggen til tæven som det sig nu hør og bør...siden har han ikke nævnt et ord om, at han gerne vil avlsgodkendes, så får I magt som I har agt må jeg ind og prøve lykken i ringen sammen med vovse :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den fine bedømmelse af Noomi :blink: Bare hun ikke bliver for fin til at lege med Kimba :lol: :blink: :engel: Hi hi... hende med de grimme tænder :(

 

Altså sådan som hun så ud da hun kom op af mosen i dag, tror jeg ikke at hun kan tillade sig at mene at hun er for fin til noget som helst :shock: Og skulle hun gå hen og få nykker, så minder vi hende bare om dengang hun rullede sig i en død rotte eller da jeg trak en frø med udtalt dødsstivhed ud af munden på hende :shock::shock: Det burde få hende ned på jorden igen :mrgreen:

 

Hvaffor nogle grimme tænder i øvrigt???

Link til indlæg
Del på andre sites

jep - prøv at se på google under harlekin poodle :mrgreen: Mine forældres pudel var sort/hvid (harlekin) - hun var faktisk ikke slem at se på, men bliver de i udstillingsklip, ja så mangler de bare klovnenæsen :blink:

 

den sort/tan var absolut ikke køn må jeg indrømme - farverne var præcis som en dober (det var dog en mellem så ikke så høj) og så havde den ca. 5 cm meget krøllet pels over hele kroppen. Jeg synes IKKE den var særlig køn - unik, ja, men unik er ikke altid lige positivt skulle jeg mene :vinken:

 

 

haha, det har jeg godt nok aldrig set før.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal udstille vaps i Silkeborg på lørdag og i Års i oktober, så udfra Bøsøre kan du ikke regne det ud, men alligevel har du regnet det ud for jep, vi er i Odense med Simbasse, så det er jo lige henne om hjørnet i forhold til Ringe kan man vist roligt sige :mrgreen:

 

 

Jeg havde det lidt på fornemmelsen for i skulle lige et smut forbi broholm næste år.....tænkte dte var øerne eller tæt på lillebælt.

 

Jo, det er lige rundt om hjørnet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih altså... Forstå det nu.

 

Ingen gider tage til den udstilling :roll:

 

Ej, jeg gider da godt :mrgreen: Men jeg, øhh hunden, er jo også kun "uofficiel".

 

Jeg går ud fra, at jeg skal hygge med skandinaviske hunde og dem, der tilfældigtvis har hunde med i konkurrencen om årets hund :mrgreen: ellers bliver det da godt nok lidt kedeligt *GG* Jeg kan lige se mig selv stå der helt ensom i ringen med en hvalp :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, jeg gider da godt :mrgreen: Men jeg, øhh hunden, er jo også kun "uofficiel".

 

Jeg går ud fra, at jeg skal hygge med skandinaviske hunde og dem, der tilfældigtvis har hunde med i konkurrencen om årets hund :mrgreen: ellers bliver det da godt nok lidt kedeligt *GG* Jeg kan lige se mig selv stå der helt ensom i ringen med en hvalp :mrgreen:

 

Den får du for dig selv - eller rettere: jeg skal nok lade være med at komme og blande mig. Mest fordi hunden ikke er gammel nok på det tidspunkt...

 

Men der burde da være et par hunde at se på, så helt alene bliver du ikke.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den får du for dig selv - eller rettere: jeg skal nok lade være med at komme og blande mig. Mest fordi hunden ikke er gammel nok på det tidspunkt...

 

Men der burde da være et par hunde at se på, så helt alene bliver du ikke.

 

Jeg siger pænt tak så :mrgreen: Tror jeg nok *GG* (Ikke ondt ment på nogen måde - jeg har bare hørt nogle rosende ting om dig, der har fået mig næsten i panik *GG* Ord som erfaren og dygtig faldt i samme sætning).

Link til indlæg
Del på andre sites

Oh, manner. Så er min nysgerrighed vakt. Især fordi det lyder pææænt!

 

Erfaring og dygtighed er dyrt købt, for en tur forbi hunden på hundeweb er ubehagelig påmindelse om, hvor mange penge jeg har brugt på udstillinger de sidste 8 år...! Og så kommer der skuer og udenlandske udstillinger oven i.

 

Har det som en ryger, der gør op hvad man kunne have brugt pengene på i stedet. Må fokusere på, at det har været bund for rigtigt mange gode bekendt- og venskaber og oplevelser.

 

Men det er da så fantastisk, at øvelse stadig kan gøre mester. Men glæder mig til vores første show-down den 14. :blink: Og til alle de andre gange vi kan underholde hinanden fremover.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...