Ida_Asta Skrevet April 5, 2012 Rapporter Share Skrevet April 5, 2012 Jeg var på stranden med Pajko sammen med LuckyLuna, Shelia og Mysla i går. Det var det dejligste vejr og jeg fik da taget et par billeder Sugekoppen Pajko følger Sille overalt! Han havde bare ikke set bølgen komme Se, se, jeg har også en pind! Jeg kommer liiiige hen med den.... ....ej, I kan se hente den. Jeg har sand i munden. Adder! Sille, Siiiiiiiillle, skal vi lege?! Hva'? Hva'?! Hva? Uhhhhh. Fang mig Så stå dog stille! The Killer Sille Attack, attack, attack Lalleglade lille liderdreng :slem: Kysser lige i øret Sille, jeg er lige så stor som dig. Vil du så lege igen? Dig og mig, Sille. Dig og mig :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret April 5, 2012 Rapporter Share Besvaret April 5, 2012 Åhh..sikke nogen gode billeder af tanterne i forårs kåd leg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
luckyluna Besvaret April 5, 2012 Rapporter Share Besvaret April 5, 2012 Som altid gode, sjove billeder! Og sjove kommentarer...Killer Sille, haha! Hun ser sørme også farlig ud, kan godt forstå nye hunde tit skal lære hende lidt at kende før de tør lege med hende;) Godt hun ser modsvarende lige så rar ud på nogle af de andre billeder:) Pajko har virkelig det der beundrende blik på, ret sødt faktisk:) Og søde mysla viser hun også kan lege retriever..næsten;) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret April 6, 2012 Rapporter Share Besvaret April 6, 2012 Nårh det ser hyggeligt ud, lækker strand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret April 8, 2012 Rapporter Share Besvaret April 8, 2012 Hvor er det bare nogle vidunderlige billeder!! Er totalt forelsket i de tre dejlinger. :hjerte: Nårh, fine Mysla får sand i munden af den grissede pind. Det er det, Charlie altid siger - sådan noget åndet Rudolf Steiner-"naturlegetøj" a la pinde er bare for klamt. Næh, plys, du. Er altså helt vild med Pajkos storforelskelse i Sheila. (og hvor kan jeg altså se meget kooikerhondje i min egen Buster, tror virkelig der er sådan en i ham, både udseende og i hans måde at være på. ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts