Hop til indhold

chihuahua pige ønskes


Gæst CamillaChi
 Share

Recommended Posts

Gæst CamillaChi

Hej hunde forum

:-)

 

Jeg er en pige på 20, der søger en lille chi.. pige fra hvalp af,

som jeg gerne vil følge med på indtil jeg kan hente hende.

Jeg bor i stor lejlighed i stue plan m. lukket have til.

 

PRISEN HAR INGEN BETYDNING

 

Det jeg ønsker ved hende er *

:hjerte:

at hun er med stamtavle, FCI, DKK, DDH, DRU har ingen betydning.

Patella fri. / 6/6 sakse bid mm..

Korthåret.

:klap:

Hun skal være farven (choko/tan) og gerne med lidt hvidt på sig.

da jeg har forelsket mig i farven! og synes simpelhent at de er så smukke!!

Jeg vil gerne kunne gå til udstillinger med hende.

 

Det jeg kan tilbyde hende er :

:hjerte::-)

et godt og blivendes hjem med masser af kærlighed og tid til hende.

hun vil blive forkælet som den lille prinsesse hun bliver.

hun vil få masser af legekammerater da jeg har en veninde som har to chi.

rigtig meget opmærksomhed og opdragelse.!

lange gåture mm..

 

Er der nogle der har planer om et kuld af (choko/tan farvet) chi, vil jeg meget gerne hører fra jer..

Og også hvis der er nogle som er til salg..

:-):5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du gerne vil udstille, vil jeg anbefale en chi fra en dkk-kennel, der er nok flest og størst udstillinger og jeg har i øvrigt også indtryk af, at de generelt har bedst styr på sundheden osv. prøv dkk's hvalpeliste, den kan du finde på hundeweb.dk. herinde er der vist ikke umiddelbart nogen chihuahuaopdrættere.

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du gerne vil udstille, vil jeg anbefale en chi fra en dkk-kennel, der er nok flest og størst udstillinger og jeg har i øvrigt også indtryk af, at de generelt har bedst styr på sundheden osv. prøv dkk's hvalpeliste, den kan du finde på hundeweb.dk. herinde er der vist ikke umiddelbart nogen chihuahuaopdrættere.
I DKK må man heller ikke opdrætte på chier med fontanelle..Det er der ingen regler om i de andre klubber.

Jeg vil også anbefale at købe fra en DKK kennel.

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er nu altså ikke ligeså mange chi'er i DKK som i DRU eller DDH. Så med lige dem synes jeg ikke i kan sige det:)

 

CamillaChi, det er ikke så tit at en opdrætter kan vide hun kun får choko, men opdrætteren kan selvfølgelig vide om han/hun regner med det:)

 

Jeg kender ikke lige pt nogen som jeg mener får det. Men kan anbefale dig at finde en opdrætter, eller flere hvor du synes om opdrætteren, hans/hendes hunde osv, og så kan blive skrevet op :)

 

Og du kan ikke vide om hvalpen er patella fri eller får 6/6 saksebid. Du skal dog få vist patellaattester på forældrenes patella status, men det er aldrig en garanti at 0/0 forældre ikke kan få en hvalp der ender med at have patella, men det er selvfølgelig de bedste odds med 0/0 forældre. (De kan blive testet når de er 1 år gamle). Ligeledes kan du jo kun kende din kommende hvalps bid i hvalpetænder, men fx et underbid (i blivende tænder) vil som ofte først ses når hvalpen er ældre.

 

Håber du finder den rette hvalp:) Har selv en chi og får min næste hjem her d. 21. så det glæder jeg mig til:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...