Hop til indhold

Løvebabyer invaderede vores have ;-)


ccmi
 Share

Recommended Posts

DSC04128.jpg

En skøn flok løvebabyer som var og er lidt svære at tage billeder af. De hopper rundt og er så glade og tillidsfulde. Ikke noget med om de da var bare lidt generte, næh nej. Alle Babyer ville gerne give og have møs. Men tænk, da de skulle hjem blev der holdt nøje regnskab fra Jannis (Janni talte babyerne hele tre gange, hva gir i hva) side om alleallealle løver nu var kommet retmæssigt i bilen da:slem:. Men hvor kunne man da bare have lyst til at have flere løver :lun:,stønne stønne :hjerte:

DSC04125.jpg

DSC04126.jpg

DSC04127.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH=CONFIG]82281[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82282[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82283[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82284[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82285[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82286[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82287[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82288[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82289[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]82290[/ATTACH]

 

Suk Suk,de må godt komme til Malling i min have,,,den er bare ikke såå stor:engel: og flot.

Link til indlæg
Del på andre sites

Fnis, ja suuuukkk Lykken, kan godt forstå du gerne vil have de små numser til Malling, Din have kan sagtens have plads til babyerne :mrgreen::5up: de fylder it så meget jo:blink:. Ellers må du bygge en ovenover have etage dims noget :pift::banan:

Vissevasse, din have er smuk :blink::bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhr :lun: Min yndlingshvalp var også med kan jeg se :hjerte:

82285d1334303536-lovebabyer-invaderede-vores-have-dsc04115.jpg

 

 

Hvor er det bare ærgeligt, at vi kun må ha een hund her, jeg er så hvalpeskruk for tiden...

 

Ja hun er super skøn, dejlig lille løve, hun vil bæres hele tiden :lun:

og nusse nusse. Ja det noget mug :megaked:altså i ikke må have mere end en lillebitte løve. Bare du kunne gøre hende usynlig når hun skal ud og luftes :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja hun er super skøn, dejlig lille løve, hun vil bæres hele tiden :lun:

og nusse nusse. Ja det noget mug :megaked:altså i ikke må have mere end en lillebitte løve. Bare du kunne gøre hende usynlig når hun skal ud og luftes :hmm:

 

Ja, det kunne være så hyggeligt :hjerte: Duffy ville elske det... Må vente til vi engang flytter herfra, hvilket vi ikke gør lige de første par år...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Eyecatcher

Fantastiske billeder af smukke løver :hjerte: Og Adonis altså :lun: Han ejer verden hvis du spørger ham.. Og hans søster Janey :lun: Hun er da også bare skøn!

 

Men der mangler da et billede med dig, Nala og Yogi !

Link til indlæg
Del på andre sites

Intet mindre end en lille konge :mrgreen::lun:

 

Taaaak :hjerte: Jeg ELSKER det billede !!!

Jah og jeg ser nok den lillebitte Adonis konge til sommer når han er vokset lidt større kongeagtig:lun:

:mrgreen:

DSC04130.jpg

Og en Yogi der blev sååååå træt så træt af at se på de små babyer:pift::slem::hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...

Så der opdatering fra i går d.29-07-2012 med atten SMUKKE, SØDE, SKØNNE, DEJLIGE, ELSKELIGE LØVER som kom på besøg med deres mor Janni og handler Isabella <3

Det er jo så igen mega svært at få løver til at stå heeeeelt stille, så nogle billeder er lidt utydelige :-D

 

DSC04538.jpg

DSC04543.jpg

DSC04546.jpg

DSC04530.jpg

DSC04532.jpg

DSC04534.jpg

DSC04537.jpg

DSC04539.jpg

DSC04540.jpg

DSC04541.jpg

DSC04542.jpg

DSC04545.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...