Hop til indhold

Sletning


Gæst Tanten
 Share

Recommended Posts

Nu sker det jo at jeg kommer til, at skrive noget værre bladder :mrgreen:

 

Så jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide hvordan jeg sletter et indlæg.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 70
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tror jeg ikke vi har rettigheder til herinde.. Det ved jeg at man kan på andre fora, men det er vist op til admin at bestemme om vi må eller ej.. det er en feature han/hun skal vælge i opsætningen

 

OK - men jeg har da for ikke så længe siden svaret på et indlæg som så blev slette imens jeg svarede, det blev slettet af brugeren selv :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan godt slette :blink:

 

I skal sige rediger, gå avanceret og så er der en valgmulighed med slet :-D

 

Der kan jeg heller ikke finde den :megaked: Måske den er fjernet ved mig fordi Admin syntes jeg er så fornuftig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kan jeg heller ikke finde den :megaked: Måske den er fjernet ved mig fordi Admin syntes jeg er så fornuftig :engel:

 

Det skulle være underligt :hmm:

 

Har lige tjekket igen - den kommer øverst oppe. Er du sikker på, du ikke er stæreblind ? :lol::oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skulle være underligt :hmm:

 

Har lige tjekket igen - den kommer øverst oppe. Er du sikker på, du ikke er stæreblind ? :lol::oops:

 

Garanteret jeg er stæreblind :mrgreen: Kunne du putte lidt flere specifikke ting/symboler på :mrgreen: Hvad det er i nærheden af osv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er der heller ikke her.. Der står: Tråd: sletning i øverste højre hjørne, men det er jo titlen på tråden

 

Lige der troede jeg et kort øjeblik at jeg havde fundet de gyldne sten, men jeg blev snydt da jeg også opdagede den og prøvede :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og bemærk jeg lige har slettet mit indlæg med mine print screens :mrgreen::-P

 

GGGRrrrrrrr - Jeg prøvede den, men min skærm ser overhovedet ikke sådan ud. Jeg går i rediger og derefer i avanceret og der er intet der ser sådan ud :confused:

 

På med den igen, så jeg kan tjekke igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...