Hop til indhold

Familien fra bryggen


Kaya & Mette
 Share

Recommended Posts

Nogen der så Familien fra bryggen i går?

 

Linse er på ferie i Spanien, kommer forbi en mand der slår sin hund, bliver stiktosset og pander manden en :mrgreen: Meget underholdende, og synes sgu idioten fortjente at få af samme skuffe som hans stakkels lille hund. Sad dog lidt med en dårlig smag i munden, mener jo ikke at vold løser ret meget, og er bange for at episoden bare vil gøre situationen værre for hunden.

 

Klip af kung-fu Linse :-DFamilien fra Bryggen - Linse i hundeslagsmål i Spanien | TV3 Play

 

I samme afsnit besøger Linse og Didde også et internat i Spanien. Dejligt med lidt "reklame" og oplysning omkring situationen dernede. Håber det får positive konsekvenser. Så vidt jeg forstår har det internat de besøgte allerede modtaget en del pengegaver fra Linse fans :klap:

 

Man kan sige meget om damen, men når det kommer til dyrevelfærd har hun hjertet på rette sted :hjerte: respekt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg følger troligt med:klap: - synes det er så underholdende! Kan faktisk rigtig godt lide Linse - hun ved, at hun er ikke er den klogeste kvinde på jorden, så hun prøver ikke at fremstå som en. Hun er blond, kæmpe silikone bryster og kan ikke få nok af kosmetiske operationer, og hun står ved det:5up:. Synes hun er skøn og lige til!

 

Kunne ikke lade være med at grine, da datteren var til tarmskyldning, og hun siger "jeg spiser da meget sundt", hvorefter hun lister sine madvaner op, som er alt andet en sundt:mrgreen:.

 

Og nu du er inde på turen i Spanien, så var det mega grineren, da Ditte tror, at hashbrowns er noget med hash i:mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome

Uh, hvilket internat var det? Kan se det var i Malaga - hvor både Animal in Need og ACE ligger. Er lige nysgerrig, og jeg følger ikke med i programmet.

Men dejligt at det udløste noget støtte til vapserne dernede. Og forstår hende godt, det er derfor jeg slet ikke skal til Spanien. Jeg kommer udover at få slået på tæven på de neandertalere, som ikke behandler hunde ordentigt, bare til at komme hjem med 5 hunde også ... suk. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var ACE mener jeg, tror endda også de tager en lille vapper med hjem til en ven :-D Er også bange for at Spanien aldrig bliver et aktuelt feriemål for mig, det er jo ikke til at holde ud! I det mindste har de stoppet tyrefægtning, er bare bange for at en holdningsændring ift. hunde har meget lange udsigter :megaked:

 

Jeg skal ikke se klippet, hvor hunden bliver slået, men har godt set i reklamerne for programmet, at hun skælder manden ud.

 

Synes også det er sejt gjort, men jeg er ikke sikker på at jeg ville turde det samme, i den situation.

 

Turde jeg i hvert fald heller ikke, og slet ikke i DEN situation. Manden vejede nok 130 kg, og han gav Linse en ordenlig en på goddawen :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Det var ACE mener jeg, tror endda også de tager en lille vapper med hjem til en ven :-D Er også bange for at Spanien aldrig bliver et aktuelt feriemål for mig, det er jo ikke til at holde ud! I det mindste har de stoppet tyrefægtning, er bare bange for at en holdningsændring ift. hunde har meget lange udsigter :megaked:

 

 

 

Turde jeg i hvert fald heller ikke, og slet ikke i DEN situation. Manden vejede nok 130 kg, og han gav Linse en ordenlig en på goddawen :shock:

 

Andalusien (hvor Malaga jo ligger) er i hvert fald en af de værste steder, der er de virkelig nogle svin i forhold til hunde. I Catalonien er de ikke helt så slemme, det er også der, de har forbudt tyrefægtning, det er vist desværre ikke hele Spanien.

 

Jeg tør i teorien ikke slå på nogen ... men jeg tror nok, at hvis jeg så en mand være fysisk ond ved en hund, så ville der kicke et eller andet instinkt ind, for det kan jeg simpelthen ikke klare. Så ser jeg rødt. Og så ville jeg nok glemme alt rationelt om, hvor stor han var, jeg ville bare prøve at gå imellem ham og hunden og stoppe ham. Jeg har haft et adrenalin-rush engang, hvor en megaspasset mand truede Charlie meget voldsomt ud af det blå. Og damn - jeg var totalt ligeglad med, om jeg ville blive slået halvt fordærvet, han skulle lige have prøvet på noget, jeg var fuldstændigt kold, jeg var bare instinktivt i forsvar og ville gå middelalder på hans røv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Næh hov! Internatet hedder F.A.M.A Welcome to F.A.M.A. - Foundation for Abandoned and Mistreated Animals Var ellers sikker på at det var ACE.

 

Kom lige til at kigge på deres hunde til adoption og de hunde, som i tidens løb har fået hjem. Prøv at se den her, Bud, hvalp fra 2008 ... hvorfor sidder jeg bare og tænker, at det må være Charlies kuldbror - det er jo samme område. Sådan kunne min lille pelsdreng altså godt have set ud som baby. :lun:

 

Bud.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Kom lige til at kigge på deres hunde til adoption og de hunde, som i tidens løb har fået hjem. Prøv at se den her, Bud, hvalp fra 2008 ... hvorfor sidder jeg bare og tænker, at det må være Charlies kuldbror - det er jo samme område. Sådan kunne min lille pelsdreng altså godt have set ud som baby. :lun:

 

Bud.JPG

 

Nurh han er sød! :lun: En Charlie bæbs!

 

Kan ikke finde nogle galgoer på deres hjemmeside.. Er det ikke lidt underligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Joey-Salome
Nurh han er sød! :lun: En Charlie bæbs!

 

Kan ikke finde nogle galgoer på deres hjemmeside.. Er det ikke lidt underligt?

 

Ja, han er nutsi. Lidt mere farve, så kunne det altså godt have været Charlie som spæd. :lun:

 

Det ser ud som om det er et lidt mindre internat ... så måske har de ikke så store løbegårde, og så er det ikke så egnet at have galgoer. Jeg ved da at AIN, som har rimelig store løbegårde, tit "bytter" med ACE, hvis de får galgoer ind, fordi ACEs løbegårde simpelthen ikke duer til store hunde med meget løbebehov som galgoerne. Så måske gør FAMA også det med nogle af de større, så hundene kommer det sted, der er bedst for dem mens de venter på et nyt hjem. Dunno, det er bare et gæt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...