Hop til indhold

Månedens hund september "Sorte/mørke hunde"


Administrator
 Share

Recommended Posts

  • Svar 75
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ved ikke lige hvad jeg har rodet mig ud i, men konen (BlackGSD) har fået overtalt mig til en profil. så begge hunde kunne deltage i denne måneds konkurrence! Og det er vist noget med at Kimba også er min hund, så hende kunne jeg da deltage med. Så her hun så, husets trouble-maker:

 

Kimba

 

Jamen velkommen :blink: :vinken:

 

 

(Noomi forsøger at lægge pres på mig for at stemme på Kimba, I wonder why... :engel::mrgreen: Vi er just gået i gang med en større forhandling herhjemme, noget med en uges ordentlig opførsel og sådan :blink: Det bliver spændende at se hvem der løber af med sejren :mrgreen:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Ved ikke lige hvad jeg har rodet mig ud i, men konen (BlackGSD) har fået overtalt mig til en profil. så begge hunde kunne deltage i denne måneds konkurrence! Og det er vist noget med at Kimba også er min hund, så hende kunne jeg da deltage med. Så her hun så, husets trouble-maker:

 

Kimba

 

Velkommen til :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså ikke for at være på tværs, krakilsk eller noget i den stil, men når emnet er "sorte hunde" så er det vel HELT sorte :confused: For ellers vil jeg da gerne deltage med Noomi, hun har en plet med sorte hår på den ene side... :blink: Skønne hunde allesammen, men jeg synes at der er en tendens til at de bliver lysere og lysere... Emnet er vel bragt fordi det er svært at få et godt billede af en helt sort hund?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå ja, nu kan jeg så se at emnet er sorte/mørke hunde, men vil dog stadig vove den påstand at der er nogle der falder uden for kategori... :hmm:

 

Min må ikke være med fordi den har aftegninger :megaked:

 

Din er sgu da mere sort end nogle af de andre der er med :confused:

 

Nu er ideen med sorte/mørke hund min, så jeg blander mig lige :oops::engel:

 

Min intention med kategorien, var at give dem med sorte eller meget mørke (brune) hunde med meget meget få aftegninger en chance for at rende med sejren :cool: For det ér tæske svært at tage et godt billed af en sort/mørk hund uden at det blot ligner en mere eller mindre udefinerbar plet :???:

 

Lyse hunde eller hunde med især ansigts aftegninger er lettere at fotografere, da lyse hunde ikke "opsuger" al lyset som mørke hunde, og da aftegninger er med til at give definition.

 

Dette var min intention, men hvordan admin. fortolker kategorien remains to be seen ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Dette var min intention, men hvordan admin. fortolker kategorien remains to be seen ;-)

 

Jeg syntes også din ide er god :5up: men der er godt nok nogle af de sorte/mørke hunde her der er godt afblegede eller forvaskede :mrgreen: Nogle er jo ligefrem beskidte med andre farver på :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...