Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Månedens hund september "Sorte/mørke hunde"

Featured Replies

Besvaret
Du må altså kun deltage med en hund;-)

Godt at det ikke var mig der skulle vælge mellem de tre!!! :shock::lun:

• Svar 75
  • Visninger 40,1k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Besvaret
Han var så ret nem at overtale... men han gør det kun for at gøre mig glad, og for at jeg ikke skal vælge mellem hundene :blink:

Jamen det er da også et glimragende argument :mrgreen: :5up:

Besvaret
Ved ikke lige hvad jeg har rodet mig ud i, men konen (BlackGSD) har fået overtalt mig til en profil. så begge hunde kunne deltage i denne måneds konkurrence! Og det er vist noget med at Kimba også er min hund, så hende kunne jeg da deltage med. Så her hun så, husets trouble-maker:

Kimba

Jamen velkommen :blink: :vinken:

(Noomi forsøger at lægge pres på mig for at stemme på Kimba, I wonder why... :engel::mrgreen: Vi er just gået i gang med en større forhandling herhjemme, noget med en uges ordentlig opførsel og sådan :blink: Det bliver spændende at se hvem der løber af med sejren :mrgreen:)

Besvaret
Ved ikke lige hvad jeg har rodet mig ud i, men konen (BlackGSD) har fået overtalt mig til en profil. så begge hunde kunne deltage i denne måneds konkurrence! Og det er vist noget med at Kimba også er min hund, så hende kunne jeg da deltage med. Så her hun så, husets trouble-maker:

Kimba

Velkommen til :vinken:

Besvaret

ADMIN, må man deltage med mere end en hund, for så vil jeg også have min Freia med.

Besvaret
ADMIN, må man deltage med mere end en hund, for så vil jeg også have min Freia med.

Næh, du må lokke manden med herind ligesom BlackGSD :blink:

Besvaret
Næh, du må lokke manden med herind ligesom BlackGSD :blink:

Nemlig ja :5up: og ikke et ord om, at vi også gerne vil "møde" Jan og naturligvis savle over både Groa og Freia :engel:

Besvaret
Har bestemt mig for Groa deltager denne gang.

Sikke et skønt billede :-D

Besvaret

Måske bare mig der er langsom, eller bare forvirret... Hvem er Freia :confused:

Besvaret

Min hund er meget mørk......på den side man ikke kan se! :engel:

Besvaret

Freia var Speedys første makker, hun var en flot Gravhund/fox blanding.

Besvaret

Altså ikke for at være på tværs, krakilsk eller noget i den stil, men når emnet er "sorte hunde" så er det vel HELT sorte :confused: For ellers vil jeg da gerne deltage med Noomi, hun har en plet med sorte hår på den ene side... :blink: Skønne hunde allesammen, men jeg synes at der er en tendens til at de bliver lysere og lysere... Emnet er vel bragt fordi det er svært at få et godt billede af en helt sort hund?

Besvaret

Nå ja, nu kan jeg så se at emnet er sorte/mørke hunde, men vil dog stadig vove den påstand at der er nogle der falder uden for kategori... :hmm:

Besvaret
Nå ja, nu kan jeg så se at emnet er sorte/mørke hunde, men vil dog stadig vove den påstand at der er nogle der falder uden for kategori... :hmm:

Min må ikke være med fordi den har aftegninger :megaked:

Besvaret

Din er sgu da mere sort end nogle af de andre der er med :confused:

Besvaret

Jeg ved ikke om jeg må være med :mrgreen: Men synes da selv Loke er en mørk hund! :-D

Besvaret

Min kan da godt gå som en sort:blink:

Besvaret

er det noget nyt:lol:

Besvaret
er det noget nyt:lol:

Jeps :mrgreen:

Freia var Speedys første makker, hun var en flot Gravhund/fox blanding.

Besvaret

Din er sgu da mere sort end nogle af de andre der er med :confused:

Nu er ideen med sorte/mørke hund min, så jeg blander mig lige :oops::engel:

Min intention med kategorien, var at give dem med sorte eller meget mørke (brune) hunde med meget meget få aftegninger en chance for at rende med sejren :cool: For det ér tæske svært at tage et godt billed af en sort/mørk hund uden at det blot ligner en mere eller mindre udefinerbar plet :???:

Lyse hunde eller hunde med især ansigts aftegninger er lettere at fotografere, da lyse hunde ikke "opsuger" al lyset som mørke hunde, og da aftegninger er med til at give definition.

Dette var min intention, men hvordan admin. fortolker kategorien remains to be seen ;-)

Besvaret
Dette var min intention, men hvordan admin. fortolker kategorien remains to be seen ;-)

Jeg syntes også din ide er god :5up: men der er godt nok nogle af de sorte/mørke hunde her der er godt afblegede eller forvaskede :mrgreen: Nogle er jo ligefrem beskidte med andre farver på :mrgreen:

Besvaret

Men han buuuuuuurde give dig ret ifølge mig :engel: