Hop til indhold

Elsker at spare penge, når mine hunde skal have nye ting. Gode tilbud, se her :)


Gæst Tesito
 Share

Recommended Posts

Gæst Tesito

Jeg er nok ik den eneste som godt kan lide at spare penge, så derfor deler jeg lige noget viden :)

 

Hundefoder & hundeartikler | Din hundeservice - alt din hund har brug for har tilbud. man kan købe 3 ting og kun betale for 2. det gælder alle varer undtagen foder. Jeg købte nogle forskellige ting til apporterings træning :)

 

http://www.*******.dk/ har næste lige haft 20% på alt legetøj.

 

Et godt råd er at tilmelde nyhedbreve eller blive fan på fb, så man kan følge med hvornår der komme gode tilbud. God tilbuds jagt :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Jo... det er for at stoppe forhandlere der gerne vil lave lidt gratis reklame for deres egen bix, så vidt jeg husker.

 

Synes det er udemærket - Men selvfølgelig temmelig træls, hvis der nu er knald tilbud, på netop det man står og mangler :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst The dogfather

hmm...var det dem der havde en facebookside som de så havde fyret RSS feed op på, så alt vi skrev havnede derinde? hehe...eller var det et andet firma...kan bare huske der blev en masse polemik fordi folk bevidst skrev noget vrøvl...men kan være det var en anden butik...:D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...