Hop til indhold

Løbetid


viviansen
 Share

Recommended Posts

Her om 10 dage bliver Myslingen 15 mdr. og hun har endnu ikke været i løbetid.

Nu ikke fordi det "gør" noget men alle de små tævehunde jeg kender er kommet i løb mellem 7 og 9 mdr. så det undre mig bare lidt(meget):confused:

 

Jeg har overvejet om hun muligvis kunne have været i løb uden jeg har opdaget det? der har været en periode, jeg tror hun var mellem 8 og 9 mdr., hvor hun var meget dominerende overfor vores anden tæve.

 

Og Nikka havde en laaaang periode efter sin løbetid hvor hun ikke ville lege med My.

 

Jeg har ikke særlig meget erfaring med løbetid da Nikka er min første tæve. Med hende er man overhovedet ikke i tvivl! adfærdsmæssigt er hun fuldstændig uforandret men hun drypper over det hele og er ikke særlig god til at holde sig ren.

 

My kunne jo teoretisk set;-) godt have "dryppet" på samme tidspunkt, som Nikka så jeg muligvis ikke havde opdaget det. Men på den anden side sover hun jo i sengen hver nat så mon ikke jeg ville have opdaget sporerne på mine hvide lagner?

 

Hvad er jeres erfaringer - kan en tæve godt være i løb uden det sætter spor i omgivelserne? og er det ikke unormalt med en sen løbetid?

 

Til info er My en Yorkshire terrier på 2 kg.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

hej jeg ved ikke så meget om det men mine forældres hund som også er er tæve var over 1 år også inden hun fik sin første løbetid men det var tydeligt. og hun er stabil i at det er hvart ½ år nu... men hvis du har haft opleveren af at hun opførte sig markant anderledes kunne det da godt være og hun så er god til ikke at "svine" tør ikke sige det men de kan godt komme sent.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...