Hop til indhold

Agility telt


Recommended Posts

Der har lige været en tråd med Oliver's teltet og turboteltet. Det er i hvert fald fine alternativer til DKK teltet hvis det er.

 

Jeg har DKKs og ledte efter det brugt inden jeg bed i det sure æble og købte det til fuld pris ved DKK - dog er jeg også super glad for teltet. Det er tungt, men nemt at sætte op...

Link til indlæg
Del på andre sites

Olivers teltet koster 3000 kr nu. Øøøøv. Så tror jeg hellere vi vil have DKK's.

 

Amocca - har du det fra RC ? Jeg troede dit var et pink Eukanuba ? :mrgreen:(Som jeg nok ikke får manden med til at købe...)

 

3000 kr.??

Det var sgu mange penge, er der et link for jeg vil da gerne se hvorfor det skal koste så meget?

 

 

*jeg fandt det selv - er de vanvittige, hvorfor skal det lille 'pis-telt' koste så meget :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Wow... Det stod til 799 da louise oprettede tråden :shock: jeg har et af de gamle orange fra royal canin.... Ville virkelig gerne have et af eukanubas - det ville jo passe til mine sko og karlas nye ag line :mrgreen: - men jeg kan ikke finde nogen steder jeg kan købe det mere...

 

 

Jamen du plejer da at holde til i et pink til. :vedikke: - Eller er det bare fordi det draaager?:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du plejer da at holde til i et pink til. :vedikke: - Eller er det bare fordi det draaager?:lol:

 

næh, jeg er bare praktisk talt altid nabo med enten Helle eller Annemette - de har begge eukanubatelte :mrgreen:

 

Mit telt er helt og aldeles orangefarvet - man kan lige skimte den pink nabo :lol:

41227_420683072053_581222053_4916405_2945494_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst villrikke

Jeg har turboteltet. Efter flere telte endte jeg med at købe det for det er så nemt at sætte op alene. 4 pløkke og så plop, står teltet.

Det er kraftigt og holdbart og kan holde til hård blæst. Kan åbnes både foran og bagved. Kan købes her: allansagilitytelte.dk eller hos friluftsvaror.se (de har butik i Malmø, hvis man alligevel der ovre, så er det lidt billigere der). Det er dog ikke så stort hvis man skal være flere. Jeg plejer at sidde der med 3 hunde i bur.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...