Hop til indhold

National udstilling ultimo maj 2012 (og lidt KSS udstilling i Aalborg også)


Recommended Posts

Holder retrieverklubben også udstilling samtidig med??

 

Det gør terrierklubben også, har jeg hørt. Så der bliver godt nok gang i den i Aalborg i de dage.

Derudover er der endda karneval i Aalborg om lørdagen. Så dem der kommer nordfra om lørdagen: tag tunellen!! Hele midtbyen er spærret om dagen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi kommer lørdag. Jeg har meldt Flo og Hardy til, men måske laver jeg en tur ud af det og tar' mand og Nelson med... Manden synes jo bare, det er dødsygt at være af sted, og jeg vil jo gerne sladre og hygge med dem jeg kender...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups potil! Jeg havde slet ikke set dit spørgsmål..

 

Kss udstillingen er dobbeltudstilling 2 dage i træk: d. 26 og 27 maj.

 

Og den nationale dkk-udstilling er d. 26+27+28 maj. Gruppe 9 og dermed løverne skal på d. 28 maj.

 

Hvis du vil med som hundeholder og kagespiser, kan jeg i hvert fald tage dig med om mandagen. Men advarsel: det hedder at køre tidligt. Men jeg kan godt hente dig den dag og snuppe dig med:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups potil! Jeg havde slet ikke set dit spørgsmål..

 

Kss udstillingen er dobbeltudstilling 2 dage i træk: d. 26 og 27 maj.

 

Og den nationale dkk-udstilling er d. 26+27+28 maj. Gruppe 9 og dermed løverne skal på d. 28 maj.

 

Hvis du vil med som hundeholder og kagespiser, kan jeg i hvert fald tage dig med om mandagen. Men advarsel: det hedder at køre tidligt. Men jeg kan godt hente dig den dag og snuppe dig med:-)

 

 

hvad står KSS for?

 

hvor tidligt hedder det? (af hensyn til Flipsesittere)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil komme og kigge på de dejlige hunde som tilskuer, men da jeg aldrig har været til sådan noget før, ved jeg egentlig slet ikke hvad jeg kan forvente..

 

Er der nogen der vil uddybe hvad det er der foregår sådan et sted? I må også meget gerne uddybe de forskellige forkortelser som er brugt i denne tråd ;-)

 

Er det okay at komme og kigge på, og kan jeg få noget ud af det, når jeg slet ikke kender nogen på stedet? Eller vil jeg bare gå i vejen for folk som arbejder seriøst ?

 

Hvad skal jeg gøre for at det bliver en god oplevelse for mig og min kæreste, som rigtig gerne vil se nogle forskellige hunderacer og også gerne høre lidt om dem vi evt kunne være interesserede i at få en dag?

 

Håber på at nogle kloge og søde hundemennesker vil komme på banen med svar her ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Michela: jeg vil gerne skrive en privatbesked til dig, hvor jeg svarer ordentligt på dine spørgsmål, i nat når jeg har tid til det:-) Skal sove nu:-p

 

Ellers var det også en mulighed, at du laver en tråd om dine spørgsmål ang at begå sig på udstilling som tilskuer. Det tror jeg ikke der er en tråd om og den kunne også blive meget nyttig for andre fremtidig 'nye' på hf, som heller ikke kender til det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Michela: jeg vil gerne skrive en privatbesked til dig, hvor jeg svarer ordentligt på dine spørgsmål, i nat når jeg har tid til det:-) Skal sove nu:-p

 

Ellers var det også en mulighed, at du laver en tråd om dine spørgsmål ang at begå sig på udstilling som tilskuer. Det tror jeg ikke der er en tråd om og den kunne også blive meget nyttig for andre fremtidig 'nye' på hf, som heller ikke kender til det.

 

Tak, jeg vil se frem til privatbesked i nat :-D God idé med en tråd om emnet, det opretter jeg lige, men du må stadig gerne svare i pb, det gør vel ikke noget at få svar flere gange, det kan være at hvert svar indeholder lidt forskellig info :-D

 

Godnat og sov rigtig godt

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg overvejer at komme og kigge

 

Ja! kom og kig! husk, kage:slem:

 

 

Jeg tror nok jeg kommer og kigger en af dagene.. Men ved ikke hvilken dag, er der et sted man kan se et program?

 

Koster det noget og er der boder med hundeting? Overvejer at snuppe børnene med, men ved det ikke endnu...

 

 

Programmet er ikke kommet endnu. Men du kan finde et overordnet program på hundeweb.dk hvordu kan se hvilke racegrupper, der er hvilke dage.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst hesselballe

Det starter kl. 10.00 - men hvis vi vil have mest muligt ud af at komme hvornår er det så bedst på dagen?

 

Vi skal bare kikke (på så mange Cockere som muligt) og gerne snakke med nogle andre cockereelskere.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan se, at cockerne står som sidst i ringen mandag, men da der kun er 54 hunde i ringen og det starter kl 10, kan de forventes at bedømmelserne i ringen ca er færdige efter godt 1 ½ time, så hvis I vil nå at se en del cockere i ringen, ville jeg nok komme ved 11-tiden..

Men jeg vil ikke foreslå jer, at komme kl 10, hvis I også gerne vil snakke lidt med nogle cockere osv. for udstillingsfolk og deres hunde er alligevel ikke til at snakke med, før de er færdige:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak, jeg vil se frem til privatbesked i nat :-D God idé med en tråd om emnet, det opretter jeg lige, men du må stadig gerne svare i pb, det gør vel ikke noget at få svar flere gange, det kan være at hvert svar indeholder lidt forskellig info :-D

 

Godnat og sov rigtig godt

 

Hvis du undrer dig over, at jeg ikke har sendt dig nogen besked, er det fordi din indbakke er helt fyldt, så du kan ikke modtage flere beskeder. Hvis du sletter nogle beskeder og stadig gerne vil høre om det, kan du bare sende mig en privatbesked, så skal jeg prøve igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...