Hop til indhold

Må jeg præsentere ...


DaniellaJ
 Share

Recommended Posts

  • Svar 277
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Nej kender ike til det foder, hvad er det for noget?

 

[ATTACH=CONFIG]84442[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]84443[/ATTACH]

nr 1 er den brune, nr. 2 den lyse.

 

Den lyse er en pige, den brune ser lidt mærkelig ud dernede, men går dens "streg" helt ned til røven som hos den lyse, så er det en pige også...

 

Kønsbestemmelse af dyr via nettet er altid kryptisk...:mrgreen:

 

 

5 kg belgier er en lille belgier, de bliver i gen. 10 kg...:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den lyse er en pige, den brune ser lidt mærkelig ud dernede, men går dens "streg" helt ned til røven som hos den lyse, så er det en pige også...

 

Kønsbestemmelse af dyr via nettet er altid kryptisk...:mrgreen:

 

 

5 kg belgier er en lille belgier, de bliver i gen. 10 kg...:lun:

 

Synes de ligner hinaden dernede.

Men synes den brune er væsentligt større end den anden, når jeg røre? :vedikke: ..

 

Kan du ikke poste billeder af dine kaniner? :engel: Hvor mange har du?

 

_____

 

har været ude med 20 løbesedler, åh altså..

.o0(Ingen skal ringe, også skal Asger overtales :engel: siger at Mikkel, Lux og jeg nok skal sørge for det hele, og selv købe og bygge bur) :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe kønnet kan jeg ikke udtale mig om men tak for røv billederne :sjov:

 

En skam i bor så langt væk ellers ku i ha hentet vores det pisse tungt men er et legehus lavet om til kaninbur der både indendørs og udendørs voliere det emd tagsten og det hele mægtig sødt men efter vi er flyttet herud render de mere elelr midnre på deres lille fold og går i hesteboksne om aftenen.

 

ellers hasr vores lokale jem og fix sådanne finde bure også og ok billige..

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv sikke en skam.

 

Må kigge i div. butikker hvis vi vælger at beholde dem. (regner som sagt ikke med at høre noget, da jeg tror de er blevet sluppet ud) .

 

Ellers må jeg bygge et, også lave en indhegning rundt om, med små gemmesteder i jorden (som Agnete postede) og Missing har det også til hendes marsvin :o) ..

Hvis de skal bo her, skal de ha det såå godt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de fine, Daniella :lun: Og sikke et held at en dyreven som dig tog dem med hjem - Og at Luxen også synes at de skal leve :lol:

 

 

Er det ikke noget med at man skal være lidt OBS på at sætte to hun-kaniner sammen ?

 

 

Snakkede med en igår, han sagde at to hunkaniner godt kan være sammen, men to hankaniner ikke kan. :vedikke: .

Nu knuselsker de hinanden og sover og rengøre hinanden.

401747_10151707224845187_861345186_24259834_1192842676_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes de ligner hinaden dernede.

Men synes den brune er væsentligt større end den anden, når jeg røre? :vedikke: ..

 

Kan du ikke poste billeder af dine kaniner? :engel: Hvor mange har du?

 

_____

 

har været ude med 20 løbesedler, åh altså..

.o0(Ingen skal ringe, også skal Asger overtales :engel: siger at Mikkel, Lux og jeg nok skal sørge for det hele, og selv købe og bygge bur) :engel:

At den er større dernede er ikke lige et godt tegn for at det er en pige, og den ligner mest en dreng på det sidste closeup af den, men det er lidt rykket sammen på den dernede, så kan ikke rigtig se om der er trompet på den...

 

Hehe ikke lige på den her pc, men jeg har 2 stykker, en af hver. Hannibal har jeg haft fra unge, og Rita har jeg adopteret af Stinnemus herinde fra. Alt i alt har jeg haft 6 langører, hvor den ælste han blev 10 år...

 

Maxsø dyrefoder er en dyrebutik :-)

 

Maxs dyrefodercenter og zoo

 

De har alt muligt forskelligt, sikkert også gode ting til kaniner (har aldrig rigtig tjekket dem ud der, har haft kanin skal aldrig have det igen!). Men går ud fra at Agnete spurgte ud fra en dybere pointe :lol:

Der er en mening med galskaben, eller nowet..:mrgreen: Ej man kan finde det meste hos dem, incl. 15kg høballer til billige penge, de sælger også af og til kanin/hønsegårde...

Øv sikke en skam.

 

Må kigge i div. butikker hvis vi vælger at beholde dem. (regner som sagt ikke med at høre noget, da jeg tror de er blevet sluppet ud) .

 

Ellers må jeg bygge et, også lave en indhegning rundt om, med små gemmesteder i jorden (som Agnete postede) og Missing har det også til hendes marsvin :o) ..

Hvis de skal bo her, skal de ha det såå godt :D

Hvis i selv bygger så husk at komme ½m ned og læg filser i bunden, og net for, så er i sikret mod udgravninger. Vi har lagt et gammelt drænrør og dækket det med jord, og det bliver brugt flittigt som udkigspost og soveskjul når de er ude, selv katten bruger det når det er for varmt...

Snakkede med en igår, han sagde at to hunkaniner godt kan være sammen, men to hankaniner ikke kan. :vedikke: .

Nu knuselsker de hinanden og sover og rengøre hinanden.

[ATTACH=CONFIG]84451[/ATTACH]

Altså her skal man passe lidt på, nogle hunner går hele livet sammen uden at skæntes, mens andre pludseligt ikke kan døje hinanden. Men mens de er unge er der ingen probs. (har selv haft unge hanner sammen inden kønsmodning, det havde de meget glæde af). Men hovedreglen er at de skal kunne komme væk fra hinanden, og spise hver for sig samt have soveskjul hver for sig, samt drikketrug for sig. Det skal ses lidt som et 2 familiehus med fælles have..:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Hihihi jeg sad ellers troligt og studerede røv billeder også :mrgreen:

 

Måske en dyrlæge assistent vil være sød lige at kigge hurtigt? Sådan uden at du skal have konsultation, du kan jo bare fortælle du har været sød og reddet dem, så plejer sådan nogle autoriserede dyrefolk at være ret søde, synes jeg.

 

 

Kan kaniner mon kastreres? Og får kaniner mon menstruation?

 

Hvis nu du finder bure som de kan bo i, er det så ikke bare at købe 2 og sætte dem ved siden af hinanden/ovenpå hinanden og så selv bygge en stor fed løbegård? Er det ikke bare nogle bjælker og noget hønsenet klipset fast på? (Og passe på der ikke er noget de kan stikke sig på selvfølgelig).

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej, det er da ikke slemt? Det tager jo både tid, koncentration og bedøvelse fra dyrlægens side.

En hund koster 2000kr.+

 

Ved godt, at det selvfølgelig er et indhuk i økonomien, sammen med alt det andet dog...

 

Nej det er bare mere, 500 for kastrering, 500-800 kr for bur osv :lol: ..

Men altså, nu er det ikke sikkert at det er en han :) .

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst spitZ

Synes du skulle melde dig ind på et kaninforum, der kan du sikkert finde en som bor i nærheden som kan hjælpe dig med at kønsbestemme dem :) Det er vist noget med de kan blive drægtige ret tidligt... Der kan du måske også få hjælp til at finde et hjem til dem, hvis det nu viser sig at den ene er en han og du ikke vil beholde dem så... De burde da være til at komme af med i den farve og alder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...