Hop til indhold

Hej med jer


Michela
 Share

Recommended Posts

Hejsa :vinke:

 

Jeg har været herinde på hunde-forum et lille stykke tid, men har vist ikke fået præsenteret mig selv ordenligt endnu :oops:

 

Jeg bor i Midtjylland sammen med min lille familie, min kæreste som jeg har været sammen med i snart 8 år og og vores 2 dejlige børn. Vi har ingen dyr lige nu, vi har haft en dejlig golden retriever, som vi desværre kom af med alt for tidligt (Det er en længere, meget sørgelig historie, som jeg gerne vil fortælle på et senere tidspunkt).

 

Jeg vil rigtig gerne have en hund igen, men med de oplevelser vi har haft med Samson kommer det til at tage en del tid og mange forberedelse før der kommer en hund ind i huset igen.

 

Lige nu bor vi i lejlighed hvor man ikke må have dyr, så det giver jo sig selv. Men vi er tæt på at komme i et dejligt hus med have, når vi kommer det, kan vi for alvor begynde at drømme om et firbenet familiemedlem igen :blink:

 

Lige nu er jeg ved at forelske mig i en Løwchen, en mindre hund som gider være aktiv, som er social, uden kæmpe aktivitetsbehov og som ikke fælder :-D Tror den vil passe godt ind i vores familie om et års tid eller to :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Velkommen til - Monstro man kender dig irl? :hmm:

Vi er i hvertfald fra samme område :mrgreen:

 

Og løverne går du ikke galt i byen med - fantastiske små hunde :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Velkommen:-)

 

Det er altid hårdt at miste en hund, og den dag du får mod på at skrive historien, vil du opleve hvor søde og forstående HF'erne er.

 

Hvis du ikke helt har afskrevet golden, er der en lækker dreng på ca. 1 år til omplacering via aktive dyrevenner:-) Og ender du med en løve, er der jo rigtig mange herinde der også har de små bæster:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...