Hop til indhold

snotnæse... - Hjælp!


Charlotte1970
 Share

Recommended Posts

Vi skal til dyrlægen i morgen. Jeg er bange for Luca har allergi. Hun snøfter, nyser, og har snask i øjnene. Samtidigt klør hun sig om munden og bider i poterne.

 

Det kunne ud fra min verden sagtens være pollen eller husstøvs allergi.

 

Da jeg snakkede med dyrlægen i morges for at bestille tid, nævnte de at der måske var noget i næsen. Luca har on/off siden vi fik hende (okt 11), haft "snøfte-næse" Luca snuser hårdt op ad og det er tydeligt der sidder og genere.

 

Når hun kommer ud, er det første hun gør at, nyse gerne flere gange.

 

Jeg bliver bekymret i forhold til det måske er noget mere end bare allergi, dyrlægen snakkede om at lægge Luca i narkose for at kunne undersøge hende i næsen.

 

- Skulle der være nogle blandt jer der har oplevet lign. altså snøftenæse hos hunde??

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels Luca. Det kunne da godt lyde som om at det kunne være lidt allergi. Måske kan der også sidde noget i næsen... Det bliver spændende at se hvad dr. dyr siger.

 

Silles næse løber også lidt, det gør hendes øjne også og vi holde skarpt øje med hendes ører også. Hun har allergi og det er her vi tydeligst kan se det. Derudover får hun sår på mulen og så er der ikke mange hår på mulen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...