Hop til indhold

Jeg har dårlige nerver :-(


ridiger
 Share

Recommended Posts

Gæst Greyhounds
Vel hjemme med en træt hund.

Dyrlægens ord: Fine tænder af en 12 året og ingen brug af antibiotika, alle tænder intakte. Ros for at jeg børster dem.

Dog ligger han til den buttede side og jeg skal skære ned på hans foder.

Nu ligger han i sin kurv og sover rusen ud.

 

Tak for alle :x:

 

Og med en træt ridiger gætter jeg på - det er udmattende at være så bekymret og og føle sig magtesløs. Jeg synes du har fortjent at være lidt god ved dig selv nu hvor det hele er vel overstået. :ae: Der går nogle timer før du hører mere til ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og med en træt ridiger gætter jeg på - det er udmattende at være så bekymret og og føle sig magtesløs. Jeg synes du har fortjent at være lidt god ved dig selv nu hvor det hele er vel overstået. :ae: Der går nogle timer før du hører mere til ham.

 

Vi sov begge til middag, og er selv mentalt træt ellers ok.

 

En træt hund..

 

544747_400576719987789_100001063921290_1148194_1302997266_n.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at det er gået fint. Og lidt sul på sidebenene er kun godt når man kommer op i en vis alder, for så har man lidt at stå imod med, hvis man bliver syg. :blink: Det burde forbydes at sætte en gammel hund på slankekur, for de skal da have det godt de sidste år,..... skulle jeg bede dig sige til din dyrlæge fra Thailo.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dejligt at høre at det er gået fint. Og lidt sul på sidebenene er kun godt når man kommer op i en vis alder, for så har man lidt at stå imod med, hvis man bliver syg. :blink: Det burde forbydes at sætte en gammel hund på slankekur, for de skal da have det godt de sidste år,..... skulle jeg bede dig sige til din dyrlæge fra Thailo.

 

 

Bubber kan heller ikke forstå det :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...