Hop til indhold

Jeg har dårlige nerver :-(


ridiger
 Share

Recommended Posts

Har været til den årlige vac med Bubber idag.

Han har en smugle skugger på øjne og han skal i fuld narkose på onsdag for at få renset tænder.....

Først tænkte jeg at det egentlig var flot at han skulle have renset sine tænder i en alder på 12 år. Men men nu er de dumme tanker begyndt at dukke frem. For det er jo på grund af ham, at jeg kan holde hoved over vandet..... Og hvad nu hvis det utænkelige sker :megaked: han er jo en ældre herre og risikoen er jo til stede.......

 

Hele min verden vil falde sammen......:megaked: :megaked::megaked::megaked:

 

Skal aflevere han onsdag formiddag også skal jeg sidde og vente 1 time i Vejle...... 1 time er dælme lang tid :damn::damn::damn::damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha det bliver godt nok en lang time :ae:

 

Jeg krydser fingre for at han klarer sig helt fint igennem at få en fint hvidt smil igen.

Det er aldrig sjovt når hunden skal under narkose og slet ikke når de er gamle. Men min erfaring er at dyrlæger ikke vil lægge hunde i narkose hvis de mener der er nogen øget risiko. Selvfølgeligt er der altid en risiko ved det, men hvis dyrlæge siger god for det så må de selv jo tro på det.

 

Held og lykke med det :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae: kan sagtens forstå dig og uanset hvad vi siger, så vil det være en hæslig ventetid. Mine forældres blev lagt i narkose som 11-årig, selvom hans hjerte er rigtigt dårlig (medfødt hjertefejl), han havde cancer, så der var intet valg, han overlevede fint. Dog synes jeg ældre hunde er groggy i betydeligt længre tid end unge hunde efter en narkose. Tænker på dig :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er fasten gået igang og der står kun vand tilbage........ Bubber kan ikke forstå at der ikke er nogle piller som falder ned i hans madskål :ae: Kommer hele tiden og vil have mig med ud i køkkenet.......

Skal være hos dyrlægen kl 10 imorgen, så der må I gerne :x2: fingerne en times tid frem..........

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er fasten gået igang og der står kun vand tilbage........ Bubber kan ikke forstå at der ikke er nogle piller som falder ned i hans madskål :ae: Kommer hele tiden og vil have mig med ud i køkkenet.......

Skal være hos dyrlægen kl 10 imorgen, så der må I gerne :x2: fingerne en times tid frem..........

 

Skal han ikke bare faste fra midnat? Det plejer Luna at skulle:genert: Skal nok krydse fingre:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fjols, troede at det var sidste onsdag :stupid: og undrede mig egentlig også over at vi intet hørte.

 

Det skal nok gå godt og de bruger vel ikke de helt dybe narkoser til tandeftersyn, tænker jeg. Dog forstår jeg godt din bekymring,... det følger med når man har en gammel hund. Krydser fingre for jer imorgen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Skal nok krydse alt der kan krydses :x2::x::x2::x:

 

Men selvfølgelig går det fint og han er hurtigt på dupperne igen!

 

Kan dog godt forstå din bekymring, det er bare aldrig spor sjovt, at skulle have sin hund i narkose, selvom det så uhyre sjældent går galt.

 

:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vel hjemme med en træt hund.

Dyrlægens ord: Fine tænder af en 12 året og ingen brug af antibiotika, alle tænder intakte. Ros for at jeg børster dem.

Dog ligger han til den buttede side og jeg skal skære ned på hans foder.

Nu ligger han i sin kurv og sover rusen ud.

 

Tak for alle :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...