Hop til indhold

Bølle Diesel


Gæst Lykken
 Share

Recommended Posts

Gæst Lykken

Her kommer lidt billeder af guldklumpen:vuf:den er ikke sådan at holde styr på.jpg husk at der er tekst på billederne

boksen holder flyttedag.jpg

Den er lidt fjollet denne her græsplæne.jpg

den grønne ting er friskere end min gullerod.jpg

diesel er træt af at gå.jpg

Samkørsel.jpg

god udsigt.jpg

Jeg har fundet en lille pind.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hvor meget have mon du har når sommeren er ovre :slem:

:sjov:

 

jeg håber da hun har lige så meget nu og NÆSTEN lige så fin han er godt nok god til at pille planter op og at løbe rundt i hendes planter men håber da hun har det samme som nu hehe ! han er en STOR bølle nu hihi

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
Hvor meget have mon du har når sommeren er ovre :slem:

:sjov:

den bliver lidt trimmet:oops: han har fjernet en timian fra landkortet, har så vidt jeg ved ikke planter der er giftige,,, dem har jeg fjernet for kattene.

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg håber da hun har lige så meget nu og NÆSTEN lige så fin han er godt nok god til at pille planter op og at løbe rundt i hendes planter men håber da hun har det samme som nu hehe ! han er en STOR bølle nu hihi

:mrgreen:

små nuttede løver kan nå meget på kort tid når det gælder om at lave ravage i en have:slem:

 

 

du må lære Diesel at læse, så kan i sætte små skilte op ved hver blomst. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hihi, trimmet, jaja løver er oplært ang trimmeriet, derfor Jannis løver kan mangle lidt skæg osv :mrgreen:

 

tror ikke det bliver så let at lære ham som at sitte give pote og dæk samt rulde runde som han har lært siden jeg fik ham hjem det tror jeg aldrig jeg får ham lært men måske et bånd kan gøre det hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

tror ikke det bliver så let at lære ham som at sitte give pote og dæk samt rulde runde som han har lært siden jeg fik ham hjem det tror jeg aldrig jeg får ham lært men måske et bånd kan gøre det hehe

Griner, så skal det være et bånd med en løve på, og hvor der står " :fyfy: ikke små løvetær i mormors have lille Dieselskat:hjerte:"

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Griner, så skal det være et bånd med en løve på, og hvor der står " :fyfy: ikke små løvetær i mormors have lille Dieselskat:hjerte:"

 

hehe emma har nogle rammer man kan optage lyd på og så skal man bare trykke på dem så spiller den det ind talte det kan være han skal havde sådan nogle i bedstes have hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
hehe emma har nogle rammer man kan optage lyd på og så skal man bare trykke på dem så spiller den det ind talte det kan være han skal havde sådan nogle i bedstes have hehe

så kan jeg ikke vande:megaked: jeg får da bare et par planter af Diesel:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lykken
Grin, mon blomsterforretnigen kan forstå løvsk når Diesel kommer og skal købe planter. Diesel kommer nok hejm med mange mange planter til dig så :bighug:

 

Jaaah blomster:klap: men han køber vel dem som er sjovest at tygge i stykker:roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Nemmerlig, gør han, han ved jo godt hvad der er lækkerrest for en løvemund:slem:

 

 

hehe skulde havde haft ham med i havecenteret forleden dag så der var jeg inde og købe morsdags gave til min mor han kunne måske finde en plante der duftede af kødben eller noget andet godt hehe i forgårs var ivi i skoven der havde han mælkebøtter og annemoner med hjem og så lidt skovsyer i pelsen på maven det skulle vi så havde taget ned til min mor jo :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe skulde havde haft ham med i havecenteret forleden dag så der var jeg inde og købe morsdags gave til min mor han kunne måske finde en plante der duftede af kødben eller noget andet godt hehe i forgårs var ivi i skoven der havde han mælkebøtter og annemoner med hjem og så lidt skovsyer i pelsen på maven det skulle vi så havde taget ned til min mor jo :slem:

Hihi, ja tag ham med havecenteret næste gang su skal derhen, hvem ved om der sku være en smuk blomst der dufter som et kødben:banan::engel:

Hih, ja han har da tænkt på din mor allerede der i skoven :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst løven disel
Hihi, ja tag ham med havecenteret næste gang su skal derhen, hvem ved om der sku være en smuk blomst der dufter som et kødben:banan::engel:

Hih, ja han har da tænkt på din mor allerede der i skoven :slem:

 

ja det tror jeg du kan havde ret i hehe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...