Hop til indhold

Jubii - ny Dansk Spids hundehvalp idag


Gæst hgb
 Share

Recommended Posts

Ih.. hvor jeg glæder mig til om ca. 5 timer.

Jeg skal nemlig hente den (for mig) - skønneste, kønneste og dejligste lille hundehvalp, :hjerte::banan::lun:

 

En Dansk Spids hanhvalp som jeg vælger at opkalde ham, efter min første hund som også var en Dansk Spids, Nicky :hjerte:

(En historie som jeg vil skrive om senere)

 

Jeg glæder mig helt vildt til at se ham igen og få ham med hjem. Min datter og mine to børnebørn, skal med op for at hente ham og hygge om ham på hjemturen, som tager 2,5 time.

 

Ville blot lige dele min glæde med jer andre. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MartineSophia

Nøøj hvor er jeg misundelig! Min veninde havde engang en Dansk spids og jeg må sige at det er en af de dejligeste hunde jeg nogen siden har mødt. Glæder mig til at se nogle billeder :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nicky tog køreturen så pænt! En enkelt gang holdte vi ind for at tisse, og så sov han ellers resten af vejen.

 

Han har undersøgt huset lidt, og undret sig meget over, at katten ikke gider at lege. De to kan dog allerede ligge i samme sofa, så de skal nok lære at leve med hinanden :lol:

Og så har han selvfølgelig sovet, og sovet lidt mere, og opført sig yderst eksemplarisk.. Men mon ikke der kommer et par hvalpegenistreger inden for de næste par dage? :mrgreen:

DSC01661.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nicky tog køreturen så pænt! En enkelt gang holdte vi ind for at tisse, og så sov han ellers resten af vejen.

 

Han har undersøgt huset lidt, og undret sig meget over, at katten ikke gider at lege. De to kan dog allerede ligge i samme sofa, så de skal nok lære at leve med hinanden :lol:

Og så har han selvfølgelig sovet, og sovet lidt mere, og opført sig yderst eksemplarisk.. Men mon ikke der kommer et par hvalpegenistreger inden for de næste par dage? :mrgreen:

 

Ååååårhhhh.... Herregui da!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...