Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Jubii - ny Dansk Spids hundehvalp idag

Featured Replies

Besvaret

Ih.. hvor jeg glæder mig til om ca. 5 timer.

Jeg skal nemlig hente den (for mig) - skønneste, kønneste og dejligste lille hundehvalp, :hjerte::banan::lun:

En Dansk Spids hanhvalp som jeg vælger at opkalde ham, efter min første hund som også var en Dansk Spids, Nicky :hjerte:

(En historie som jeg vil skrive om senere)

Jeg glæder mig helt vildt til at se ham igen og få ham med hjem. Min datter og mine to børnebørn, skal med op for at hente ham og hygge om ham på hjemturen, som tager 2,5 time.

Ville blot lige dele min glæde med jer andre. :blink:

Besvaret

Uh tillykke, hvor er han fra? Vi ejer selv en dejlig dansk spids. En fantastisk race :lun:

Besvaret

Nøøj hvor er jeg misundelig! Min veninde havde engang en Dansk spids og jeg må sige at det er en af de dejligeste hunde jeg nogen siden har mødt. Glæder mig til at se nogle billeder :hjerte:

Besvaret

Tusind tak! Det er helt vildt at flere års ventetid er overstået om 3 timer :hjerte:

Nicky er fra et stueopdræt i Hadsund :-D

Besvaret

Tillykke - vi ser gerne hundredevis af billeder:lun:

Jeg kender kun en enkelt dansk spids (Valishia's Hope), og hun er den dejligste hund!!:-)

Besvaret

Tillykke, sikke en dejlig dag :-D Glæder mig også til billeder...

Besvaret

ÅHHH gid det var mig..... Mange gange tillykke.... glæder mig til at se billeder :)

Besvaret

Nicky tog køreturen så pænt! En enkelt gang holdte vi ind for at tisse, og så sov han ellers resten af vejen.

Han har undersøgt huset lidt, og undret sig meget over, at katten ikke gider at lege. De to kan dog allerede ligge i samme sofa, så de skal nok lære at leve med hinanden :lol:

Og så har han selvfølgelig sovet, og sovet lidt mere, og opført sig yderst eksemplarisk.. Men mon ikke der kommer et par hvalpegenistreger inden for de næste par dage? :mrgreen:

DSC01661.jpg

Besvaret
Nicky tog køreturen så pænt! En enkelt gang holdte vi ind for at tisse, og så sov han ellers resten af vejen.

Han har undersøgt huset lidt, og undret sig meget over, at katten ikke gider at lege. De to kan dog allerede ligge i samme sofa, så de skal nok lære at leve med hinanden :lol:

Og så har han selvfølgelig sovet, og sovet lidt mere, og opført sig yderst eksemplarisk.. Men mon ikke der kommer et par hvalpegenistreger inden for de næste par dage? :mrgreen:

Ååååårhhhh.... Herregui da!!

Besvaret

Ihh, han er fin! Tillykke med ham ;)

Besvaret

Årh, tillykke med ham! Hvor ER han bare nutteputtetruttefuttesød, altså! :lun:

Besvaret

Nicky er simpelthen så fin! Jeg har fornøjelsen af at komme på besøg hver dag, og det er meget svært ikke at tage ham med hjem :mrgreen:

Prøv lige at se!

DSC01709.jpg

Besvaret

Åååååh, hvor er han søøøøød! :hjerte: TILLYKKE med ham.