Gæst hgb Skrevet Maj 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 12, 2012 Ih.. hvor jeg glæder mig til om ca. 5 timer. Jeg skal nemlig hente den (for mig) - skønneste, kønneste og dejligste lille hundehvalp, :hjerte::banan: En Dansk Spids hanhvalp som jeg vælger at opkalde ham, efter min første hund som også var en Dansk Spids, Nicky :hjerte: (En historie som jeg vil skrive om senere) Jeg glæder mig helt vildt til at se ham igen og få ham med hjem. Min datter og mine to børnebørn, skal med op for at hente ham og hygge om ham på hjemturen, som tager 2,5 time. Ville blot lige dele min glæde med jer andre. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Stort tillykke med ham og velkommen til:vinken: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valishia Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Uh tillykke, hvor er han fra? Vi ejer selv en dejlig dansk spids. En fantastisk race Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Tillykke med ham. Glæder mig til billeder :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MartineSophia Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Nøøj hvor er jeg misundelig! Min veninde havde engang en Dansk spids og jeg må sige at det er en af de dejligeste hunde jeg nogen siden har mødt. Glæder mig til at se nogle billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hgb Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Tusind tak! Det er helt vildt at flere års ventetid er overstået om 3 timer :hjerte: Nicky er fra et stueopdræt i Hadsund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Tillykke - vi ser gerne hundredevis af billeder:lun: Jeg kender kun en enkelt dansk spids (Valishia's Hope), og hun er den dejligste hund!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Tillykke, sikke en dejlig dag Glæder mig også til billeder... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
soegaard Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 TS - man er OGSÅ meget velkommen til at spamme i denne tråd http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/31633-hvalpetrad-alt-og-intet-om-hfs-hvalpe.html Held og lykke.....du henter ham vel sådan cirka NUUUUUUUUU :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Sagall Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 ÅHHH gid det var mig..... Mange gange tillykke.... glæder mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Tillykke med den lille ny! Jeg glæder mig til at se billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst hgb Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Nicky tog køreturen så pænt! En enkelt gang holdte vi ind for at tisse, og så sov han ellers resten af vejen. Han har undersøgt huset lidt, og undret sig meget over, at katten ikke gider at lege. De to kan dog allerede ligge i samme sofa, så de skal nok lære at leve med hinanden Og så har han selvfølgelig sovet, og sovet lidt mere, og opført sig yderst eksemplarisk.. Men mon ikke der kommer et par hvalpegenistreger inden for de næste par dage? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
BassilBerner Besvaret Maj 12, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2012 Nicky tog køreturen så pænt! En enkelt gang holdte vi ind for at tisse, og så sov han ellers resten af vejen. Han har undersøgt huset lidt, og undret sig meget over, at katten ikke gider at lege. De to kan dog allerede ligge i samme sofa, så de skal nok lære at leve med hinanden Og så har han selvfølgelig sovet, og sovet lidt mere, og opført sig yderst eksemplarisk.. Men mon ikke der kommer et par hvalpegenistreger inden for de næste par dage? Ååååårhhhh.... Herregui da!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Nej nej nej! Hvor meget nuttethed kan man lige få, altså:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 nurh - det er da 100 % nuttethed:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Valbytøsen Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 Ihh, han er fin! Tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bjæf Besvaret Maj 13, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2012 hvor ser han sød ud.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
NickiA Besvaret Maj 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2012 woaw hvor er han bare smuk tillykke med ham Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Joey-Salome Besvaret Maj 15, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 15, 2012 Årh, tillykke med ham! Hvor ER han bare nutteputtetruttefuttesød, altså! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst DSD Besvaret Maj 16, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 16, 2012 Nicky er simpelthen så fin! Jeg har fornøjelsen af at komme på besøg hver dag, og det er meget svært ikke at tage ham med hjem Prøv lige at se! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Bernerfan Besvaret Maj 18, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 18, 2012 Åååååh, hvor er han søøøøød! :hjerte: TILLYKKE med ham. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts