Hop til indhold

For meget varme i kroppen


Gæst bøvle
 Share

Recommended Posts

Gæst bøvle
:-D Er der nogen der har prøvet det her med at få for meget varme i kroppen, uden at gå med feber, men varmen kommer ud ved at give noget varmeeksem, maven er opspilet og man sveder en del og føler varme på en anden måde end ved feber... Er der nogen der har prøvet dette mærkelige?:hmm::vedikke: Håber at høre fra jer om forslag til at løse dette...:blink:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Min mave er oppustet og eksem i hovedbrud og hovedet når jeg får det for varmt, men nu har jeg været til forskellige eksperter uden at blive klogere,derfor prøver jeg jer so. Altid er så hjælpsom,e herinde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst 1stkholm
Kan det måske være kroppen skal have en udrensning, hvis milt og lever er på overarbejde?...:genert:

 

Nej, det der lyder IMO som brosciense og viden fra et dameblad. Din milt, nyrer og lever er jo kun påvirket hvis du indtager ting og sager, såsom medicin, alkohol eller andre rus/nydelsesmidler. Fed mad kan også være skidt for lever, og for meget protein kan påvirke nyrer. Tvivler dog på du rammer disse mængder da det er ekstreme størrelser.

 

Din krop renser sig selv hele tiden skal du huske på :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst bøvle

Det var en fin beskrivelse, må jeg sige... Nej jeg har kun en meget sød tand og hang til stærk mad, men er ved at skære ned på det, jeg tager hverken stoffer eller medicin...:-D Men det er noget mærkeligt noget som er kommet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...