Hop til indhold

Hundeposer


Buju
 Share

Recommended Posts

Hvor køber i jeres hundeposer henne?

 

Jeg plejer at købe i Ikea, 50 poser for 7.75,-

 

Men sidst jeg var deroppe havde de ikke nogen og nu har jeg lige købt 40 stk for 15,- hos den lokale dyrehandel:shock:

 

Det er alligevel en ret stor forskel synes jeg - især fordi det jo er noget man bruger dagligt:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor køber i jeres hundeposer henne?

 

Jeg plejer at købe i Ikea, 50 poser for 7.75,-

 

Men sidst jeg var deroppe havde de ikke nogen og nu har jeg lige købt 40 stk for 15,- hos den lokale dyrehandel:shock:

 

Det er alligevel en ret stor forskel synes jeg - især fordi det jo er noget man bruger dagligt:mrgreen:

vi køber dem ikke mere :-) vi går over til små frostposer, godt nok er de gennemsigtige, men med en lille taske (bæltetaske hvis man er hip :-P) så er posen gemt væk, sjældent vi har brug for en, men frostposer er bare billigere...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestiller nogle gange nogle poser på nettet, der passer til bon ton pick up "kødbenet!: http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=255514&ProductName=Bon+Ton+refill+s%E6t&GroupName=P%E5+tur+med+hunden&GroupGuid=34

 

Men de er ret dyre (39 kr. for i alt 30 stk. :shock:), så for det meste plejer jeg at tage en lille håndfuld af de gratis poser med, der hænger i parkerne, så jeg har til de næste ture.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bestiller nogle gange nogle poser på nettet, der passer til bon ton pick up "kødbenet!: http://www.4hotdogs.com/templates/product.asp?ProductGuid=255514&ProductName=Bon+Ton+refill+s%E6t&GroupName=P%E5+tur+med+hunden&GroupGuid=34

 

Men de er ret dyre (39 kr. for i alt 30 stk. :shock:), så for det meste plejer jeg at tage en lille håndfuld af de gratis poser med, der hænger i parkerne, så jeg har til de næste ture.

Så er det derfor de altid er tomme når man kommer forbi en hundepose skraldespand?? :evil: du tyvstjæler dem :eek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det derfor de altid er tomme når man kommer forbi en hundepose skraldespand?? :evil: du tyvstjæler dem :eek:

 

Aha, så har vi fundet hundepose-tyven... Tager du også til Nørrebro for at stjæle, her er nemlig også kronisk mangel på de gratis glæder:mrgreen:

 

He he, ja, jeg erkender blankt, at jeg er posetyv. :rolleyes: Men her på Frederiksberg plejer der nu at være rigeligt af dem, og stativerne bliver fyldt med det samme. Jeg har dog godt langt mærke til, at det ikke står lige så godt til i resten af KBH, men der går jeg kun tur i H.C. Ørstedsparken (og deres poser tager jeg sjældent, da jeg ikke synes, at de er lige så gode som Frederiksberg-poserne :mrgreen:), sååå jeg er vist ikke den eneste posetyv på spil. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, ja, jeg erkender blankt, at jeg er posetyv. :rolleyes: Men her på Frederiksberg plejer der nu at være rigeligt af dem, og stativerne bliver fyldt med det samme. Jeg har dog godt langt mærke til, at det ikke står lige så godt til i resten af KBH, men der går jeg kun tur i H.C. Ørstedsparken (og deres poser tager jeg sjældent, da jeg ikke synes, at de er lige så gode som Frederiksberg-poserne :mrgreen:), sååå jeg er vist ikke den eneste posetyv på spil. ;-)

 

Hm, der skal vist fyldes op med højkvalitetsposer i morgen når vi kommer forbi Frederiksberg til "gø-ikke" træning...:mrgreen: Mon jeg skulle tage en stor rygsæk med jeg kunne fylde:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

vi k¢ber nappy-bags, altså små ble-poser.... ved ikke om man har sådan noget i DK? (da jeg ikke har b¢rn lol).. 300 stk for ca 7 kroner :mrgreen: de er ikke helt gennsigtige, og så er de parfumerede... hvad mere kan man ¢nske sig!

jo man kan og tak for tippet :5up:

 

http://www.dk-shopping.dk/shop/default.asp

 

http://fairbaby.dk/pleje-38/nappy-sacks-104.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en pooper swooper, som desværre kræver specielle poser :S Det sælges self ik i DK, fandt det på nettet, så det sendes fra England. Men hvis man har problemer med at bukke sig ned og samle op, så kan den klart anbefales! Jeg er ihvertfald glad for den.

 

Den hedder Swoop Pooper Scooper og er en slags "gribehånd", hvor prutten fanges direkte i posen, så heldigvis ikke noget med rengøring af den eller noget...hehe :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst gadekryds

vi har ikke brugt poser i over et år tyson laver kun stak langt ind i en busk hvor der ikke kommer nogen og træder dem ud af faso man vil jo gerne have lidt privatliv ikk :cool: og haven bruger han slet ikke til det formål han holder sig heller tror jeg vi er faktisk lidt stolte af ham for det

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...