Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932526 Kleenex alert! Lab research dogs see the sun and grass for the first time. [VIDEO] Og lige en ekstra - hundemor redder hvalp fra at drukne Dog Saves Puppy From Drowning in Pool - Yahoo! News Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932536 Åh ja, jeg tudede også da jeg så videoen første gang :hjerte: og ville med garanti tude igen, hvis jeg så den igen... Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år Forfatter comment_932540 Ah pokkers! Vidste ikke den havde været på H-F før - så bare ignorér denne tråd Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932544 Det ved jeg heller ikke om den har jeg kan ligeså godt have det den via facebook.... Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år Forfatter comment_932545 Jeg glemmer hele tiden at alle andre end mig er på facebook :stupid: Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932569 Jeg havde ikke set den før Man kan kun håbe, at de ikke er for ødelagt efter at have været forsøgsdyr. De fortjener det bedste. Lidt utroligt at vi endnu ikke har fundet metoder til at erstatte forsøgsdyr Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932586 Jeg havde ikke set den før Man kan kun håbe, at de ikke er for ødelagt efter at have været forsøgsdyr. De fortjener det bedste. Lidt utroligt at vi endnu ikke har fundet metoder til at erstatte forsøgsdyr Det har man også, med mange ting. Men nogen ting SKAL man bruge forsøgsdyr til. Dels fordi alternativerne jo kun rækker et vist stykke vej, og dels fordi det siger lovgivningen at det skal man. Ikke kun hér i danmark, men som sådan internationalt også. Dén her med at man kan købe ting der ikke er testet på dyr er jo lidt falsk reklame for varerne, btw. Jeg tænker hér på f.eks. hudplejeprodukter, vitaminer og den slags ting. Det kan være at produktet i sin færdige form ikke har været testet på dyr. Det har alle indholdsstofferne så til gengæld. Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932671 Dog Saves Puppy From Drowning in Pool - Yahoo! News WTF? Er jeg den eneste der ser to småfede fyre der ævler om katte i træer? Rapporter
Besvaret Maj 16, 201214 år comment_932676 WTF? Er jeg den eneste der ser to småfede fyre der ævler om katte i træer? Nej... Jeg tænkte bare det nok var et forkert link Rapporter