Hop til indhold

Virgin diaries på TLC


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Ej...... Ved næsten ikke hvad jeg skal sige altså!

 

En håndfuld mennesker på 30+ som er jomfruer og ...... ikke vil være det mere ish.

 

Bortset fra parret der skal giftes som end aldrig har kysset:???: Så på deres bryllupsnat skal de have hele turen, så at sige.

 

Nå, men det der vel egentlig får mig til at ryste på hovedet er, når de her mennesker på første date (!!!!) fortæller daten at de altså er jomfruer. Og så sidder daten dér og ser blank ud!

 

Amerikanere altså!

 

Burde finde noget bedre at tage mig til på sådan en lørdag aften:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad lige og tænkte, jeg måtte spørge på HF - hvad er en reclaimed virgin? en af de tre jomfrudamer var reclaimed. Det var godt nok en spøjs udsendelse, jeg var død af blufærdighed, hvis jeg havde været hende og både far, bror, venner og veninden blev interviewet om hendes bryllupsnat :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sad lige og tænkte, jeg måtte spørge på HF - hvad er en reclaimed virgin? en af de tre jomfrudamer var reclaimed. Det var godt nok en spøjs udsendelse, jeg var død af blufærdighed, hvis jeg havde været hende og både far, bror, venner og veninden blev interviewet om hendes bryllupsnat :oops:

 

 

En reclaimed virgin er stort set.... ja.. Det svarer til at man bare siger... Fra i dag af er jeg jomfru...Og så har man ikke sex før man er gift.. Men man kan godt have have sex før.. men.. man har bare besluttet at man ikke vil have det før ægteskabet... Så altså er man lidt bare... Ja... Ikke jomfru....

Link til indlæg
Del på andre sites

Var ved at dø da de kyssede! Bare at se på det gjorde mig utilpas:-) Ej, generelt var de bare for underlige!

 

Jeg ser godt nok også TLC, men lige netop dette program, har jeg ikke set. Utroligt hvor langt folk nogen gange vil gå, for at udstille dem selv. Men altså, bare de ikke viser hvordan de mister deres dyd. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

En reclaimed virgin er stort set.... ja.. Det svarer til at man bare siger... Fra i dag af er jeg jomfru...Og så har man ikke sex før man er gift.. Men man kan godt have have sex før.. men.. man har bare besluttet at man ikke vil have det før ægteskabet... Så altså er man lidt bare... Ja... Ikke jomfru....

 

Så Amalie (med/uden Peter) var slet ikke dum, men totalt trendsetter, da hun proklamerede at hun ville være jomfru igen :shock: Nå, men det er jeg da så også bare lige NU

Link til indlæg
Del på andre sites

Så Amalie (med/uden Peter) var slet ikke dum, men totalt trendsetter, da hun proklamerede at hun ville være jomfru igen :shock: Nå, men det er jeg da så også bare lige NU

 

hehe ja...

 

Det er nok bare en "mentalt" jomfru, fremfor.. fysisk :lol:

 

Men et eller andet sted er det vel en eller anden form for cølibat-leveform...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...