AnneMangetal Skrevet Maj 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 19, 2012 Ej...... Ved næsten ikke hvad jeg skal sige altså! En håndfuld mennesker på 30+ som er jomfruer og ...... ikke vil være det mere ish. Bortset fra parret der skal giftes som end aldrig har kysset:???: Så på deres bryllupsnat skal de have hele turen, så at sige. Nå, men det der vel egentlig får mig til at ryste på hovedet er, når de her mennesker på første date (!!!!) fortæller daten at de altså er jomfruer. Og så sidder daten dér og ser blank ud! Amerikanere altså! Burde finde noget bedre at tage mig til på sådan en lørdag aften:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Sad lige og tænkte, jeg måtte spørge på HF - hvad er en reclaimed virgin? en af de tre jomfrudamer var reclaimed. Det var godt nok en spøjs udsendelse, jeg var død af blufærdighed, hvis jeg havde været hende og både far, bror, venner og veninden blev interviewet om hendes bryllupsnat Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Var ved at dø da de kyssede! Bare at se på det gjorde mig utilpas:-) Ej, generelt var de bare for underlige! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Var ved at dø da de kyssede! Bare at se på det gjorde mig utilpas:-) Ej, generelt var de bare for underlige! Hun var da også for klam, har aldrig set noget lignede, kyssede som...en varan? alt for meget tunge udover alt for meget ansigt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Sad lige og tænkte, jeg måtte spørge på HF - hvad er en reclaimed virgin? en af de tre jomfrudamer var reclaimed. Det var godt nok en spøjs udsendelse, jeg var død af blufærdighed, hvis jeg havde været hende og både far, bror, venner og veninden blev interviewet om hendes bryllupsnat En reclaimed virgin er stort set.... ja.. Det svarer til at man bare siger... Fra i dag af er jeg jomfru...Og så har man ikke sex før man er gift.. Men man kan godt have have sex før.. men.. man har bare besluttet at man ikke vil have det før ægteskabet... Så altså er man lidt bare... Ja... Ikke jomfru.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tullemus Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Var ved at dø da de kyssede! Bare at se på det gjorde mig utilpas:-) Ej, generelt var de bare for underlige! Jeg ser godt nok også TLC, men lige netop dette program, har jeg ikke set. Utroligt hvor langt folk nogen gange vil gå, for at udstille dem selv. Men altså, bare de ikke viser hvordan de mister deres dyd. :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 En reclaimed virgin er stort set.... ja.. Det svarer til at man bare siger... Fra i dag af er jeg jomfru...Og så har man ikke sex før man er gift.. Men man kan godt have have sex før.. men.. man har bare besluttet at man ikke vil have det før ægteskabet... Så altså er man lidt bare... Ja... Ikke jomfru.... Så Amalie (med/uden Peter) var slet ikke dum, men totalt trendsetter, da hun proklamerede at hun ville være jomfru igen Nå, men det er jeg da så også bare lige NU Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Så Amalie (med/uden Peter) var slet ikke dum, men totalt trendsetter, da hun proklamerede at hun ville være jomfru igen Nå, men det er jeg da så også bare lige NU hehe ja... Det er nok bare en "mentalt" jomfru, fremfor.. fysisk Men et eller andet sted er det vel en eller anden form for cølibat-leveform... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 20, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 20, 2012 Googlede det og kom ind på et forum, hvor de mente 7 partnere var ensbetydende med slutty, tænkte det forum ikke helt var min stil og fandt ikke ud af mere om det reclaimed. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Ahahahaaaaaaaa:lol: I guder, hvor er jeg slutty! Godt jeg er blevet gift så jeg kun behøver smide trussen på bryllupsdagen. Resten af året er jeg reclaimed:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Shii Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 7.. Hvorfor lige 7 :hmm:Hvis man er 8 og har været sammen med 7 så jaah... Men... hvis man er 45 og single så er det måske ikke sådan.. ja... vildt slutty :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts