AnneMangetal Skrevet Maj 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 21, 2012 Bella skal have en Julius K9 sele, så hun kan reklamere for min mands racingteam. Hun bruger str. 110 i Hurtta T-sele. Er der nogen der har forslag til hvilken størrelse Julius hun skal have? Tillige skal vi finde et sted hvor vi kan få skrevet teamnavnet på de der velcroting. Anyone? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anaid Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Min bror har en halv schæfer , den bruger str 2. Det gør min Emil også (samojed). Har tidligere gemt et link herinde fra på broderi til velcrobånd, nemlig her Julius K9 Powersele - med hundens navn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 jeg mener skipper brugte str 2, han vejer 34 kilo. Vi brugte broderishop som der bliver linket til ovenover Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Franziska Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Maya bruger str. 100 i Hurtta t selen.. Hun brugte str. 2 i K9, og der var stadig masser af plads til at gøre den større. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Taaaaak:-) Hun bliver SÅ kær når hun skal være officiel maskot:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts