Hop til indhold

Apportere en pølse


Retrieveren
 Share

Recommended Posts

Ja det er lige nøjagtig hvad min hund er ved at lære :P

 

Photo 21-05-12 10.31.16.jpg

 

Photo 21-05-12 10.31.03.jpg

 

Og hvad skal jeg så bruge det til - ikke en pind - det er bare rigtig sjovt synes jeg :D

 

Og jeg kan selvfølgelig (stadig) ikke finde ud af at lave billederne store - beklager :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe ja de andre hunde jeg har haft har i hvert fald hurtigt spist midten :D men vi har jo baglænskædet apporten så det med at sidde inde foran og holde fast i noget uden at tygge sidder bare 100 % fast, og det lykkedes med barney i første forsøg med pølsen. Så det var bare rigtig fedt :D og man kan tage ved den og sige "slip" og så aflevere han lige så fint :)

Ikke lige hvad man ellers ville forvente af en pølse-spisende-retriever :mrgreen:

 

Til gengæld har han spist mange pølser på det sidste for når han er færdig med at sidde med den og har afleveret den, skal han selvfølgelig have den som belønning :D det er vist hans nye yndlingsøvelse :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble

min gl GD'er kunne også denne øvelse... og vi byggede videre på den med koteletter og bacon stykker... og TRO MIG det vækker opsigt på træningspladsen... det eneste jeg ikke håber du vil få i tilgift er ENORME savlmængder:roll::???: det er så flot syntes jeg!!!! og det kræver virkeligt at grundfærdighederne er i orden bare for at nå til at side med den som nu... så klap dig selv på skulderen og vær STOLT!!!!!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Jeg havde en træner på G-holdet i DcH, der altid pralede af at hendes hund kunne det trick.

Det er vist også egentlig det eneste formål med øvelsen :lol:

 

enig.. og for at kunne være sikker på at ALT forarbejde er gjort 110% korekt!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også et af de tricks Merlin kunne - indtil den dag, vi til en opvisning sendte 2 hunde afsted samtidig efter en pølse, så blev hans pølse suget helt ind i munden, men afleveret fint i 2 halvdele da han kom tilbage på plads, men derefter blev den altid bidt midtover og gemt i munden........så ingen andre kunne få fat i den på vejen tilbage:-)

/Carina, Bubben og Lille Diesel

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst boble
Det var også et af de tricks Merlin kunne - indtil den dag, vi til en opvisning sendte 2 hunde afsted samtidig efter en pølse, så blev hans pølse suget helt ind i munden, men afleveret fint i 2 halvdele da han kom tilbage på plads, men derefter blev den altid bidt midtover og gemt i munden........så ingen andre kunne få fat i den på vejen tilbage:-)

/Carina, Bubben og Lille Diesel

 

"værdigenstande" skal også helst transpoteres i boks så de er sikkrer... kan se ham for mig... i får ikke min pølse!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...