Gæst traineh Skrevet Maj 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Maj 21, 2012 Hej Er der nogle som kender de der cooling jakker ? Syndes i de er gode ? Det er fordi jeg skal til Spainen her til sommer, med mango. så tænkte det godt kunne blive for varmt for ham. Og er der nogle som er billigere end den fra Hurtta ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Labfan Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Hooks har dem til kr. 199 for små hunde. Se nedenstående Hööks Hestesport - Alt til rytter, hest og hund! Ridetøj Hesteudstyr Hundeprodukter - Køledækken Beat the heat Thermo Master® Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnneMangetal Besvaret Maj 21, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 21, 2012 Jeg er MEGET nysgerrig! Overvejer et til Bella - hun har lidt svært ved varmen. Så kom glad med erfaringer:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst traineh Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Mange tak, men desværre ligger mango lige mellem 2 str Jeg har også prøvet at kigge på ruffwear, men der ligger han også imellem 2 str. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst traineh Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Jeg har faktisk lige funder 3 den ene er denne Dog Cooling Coat - Agility Dog Cooling Jacket - working dog, tracking dog|eBay , jeg syndes faktisk den ser rimelig god ud. Den anden er denne Guardian Gear Cool Pup Cooling Dog Coats Hot Weather Heat Remedy Cool Down Coat|eBay , jeg syndes bare den ser lidt tungere ud end den anden. Den sidste er fra k9 Cool K9 Dog Pet Evaporative Cooling Jacket W/Reflective Strips|eBay men har bare hørt at den skulle blive så tung, når vandet kom i den. Så hunden vil kun kunne ligge med den på. Men ellers tænkte jeg om man måske kunne bruge sådan et halsbånd, som faktisk fungere lige sådan. Men er bare bange for, det ikke vil køle nok. Hmm, lad mig høre fra jer hvad syndes i ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Spilop Besvaret Maj 22, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 22, 2012 Jeg har brugt denne (ældre version) til mine cockere som havde svært ved at holde til varmen når vi løb konkurrencer om sommeren, den fungere ganske udemærket Clean Run: Chillybuddy Canine Cooling Jacket with Separate Belly Band Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst traineh Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Ok mange tak(: sad faktisk og kiggede på den (: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Siri Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 JEg har Hurttas cooling-jakke og er super glad for den! Bruger den når vi er ude til stævner, til agilitytræning og andre tidspunkter, hvor jeg synes han er varm. Det er sådan en jakke, som man dypper i vand og så køler den hunden ned efterhånden som vandet fordamper. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst traineh Besvaret Maj 23, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 23, 2012 Ok. Har kiggede på den. Men har desværre bare ikke så mange penge og har prøvet og se om jeg kunne finde en brugt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst traineh Besvaret Maj 24, 2012 Rapporter Share Besvaret Maj 24, 2012 Nu prøver jeg at finde en halsbånd med cooling effekt. Men kan ikke finde nogle her i dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts