Hop til indhold

Cooling jakke

Gæst traineh
 Share

Recommended Posts

Gæst traineh

Hej

Er der nogle som kender de der cooling jakker ? Syndes i de er gode ?

Det er fordi jeg skal til Spainen her til sommer, med mango. så tænkte det godt kunne blive for varmt for ham.

Og er der nogle som er billigere end den fra Hurtta ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst traineh

Jeg har faktisk lige funder 3

den ene er denne Dog Cooling Coat - Agility Dog Cooling Jacket - working dog, tracking dog|eBay , jeg syndes faktisk den ser rimelig god ud.

Den anden er denne Guardian Gear Cool Pup Cooling Dog Coats Hot Weather Heat Remedy Cool Down Coat|eBay , jeg syndes bare den ser lidt tungere ud end den anden.

Den sidste er fra k9 Cool K9 Dog Pet Evaporative Cooling Jacket W/Reflective Strips|eBay men har bare hørt at den skulle blive så tung, når vandet kom i den. Så hunden vil kun kunne ligge med den på.

Men ellers tænkte jeg om man måske kunne bruge sådan et halsbånd, som faktisk fungere lige sådan. Men er bare bange for, det ikke vil køle nok.

Hmm, lad mig høre fra jer :D hvad syndes i ?

Link til indlæg
Del på andre sites

JEg har Hurttas cooling-jakke og er super glad for den! Bruger den når vi er ude til stævner, til agilitytræning og andre tidspunkter, hvor jeg synes han er varm. Det er sådan en jakke, som man dypper i vand og så køler den hunden ned efterhånden som vandet fordamper.

Link til indlæg
Del på andre sites